Her evin penceresini aydınlatan bir güneş vardır.Yokluğuna rağmen izini bırakan annelerimiz gibi..
Kocaman bir boşluk içinde saba rüzgarı esiyor odamda. Suretin dönüyor kalbimin aynasında Menziline rücû etmek istedikçe vuslat ayeti sarıyor dört yanımı. Bir manâ var ki; manâ oluyor ’’Anne ’’ kelimesi Buluyorum bir kez daha açılan avuçlarımda izini. Kehribar bir tesbihe tek tek sıralasam da özlemleri Artık ses de yok ;sözün bittiği yerde. Hüznün Sensizliğe giden seferinde hal-i med-cezirler kurgulanırken içimde Sukut makamında hayalini sarıyor ezel..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel dizeler okurken alıp götürüyor geçmişten bu güne dönmesi zor olsada değerli şiirlerinizden birini daha okuma zevkine aldım kalemin gücü diyelim sizi ve şiiri kutlarım. yüreğiniz kaleminiz dert görmesin.kardeş
Bir anneden anne özlemi. Hayatta olan tüm annelere sağlık sıhhat uzun ömür istiyor, vefat etmiş annelere rahmet diliyorum. Ellerinize yüreğinize sağlık. Kutlarım
sessiz sessiz eserken rüzgarı içimde ılık ılık hissettim seni gözlerinde akan yaşı gördüm saçlarını süpürge etti yolumu süpürdü ağaçsız yaz sıcağında işçi ırgat oldun gölgende beni uyuttun sen ki bir umuttun karanlıklara ışıktın yüreğimde kanımda canımda seni düşünüyorum şimdi anne!
beni duyuyor musun MELEK ANNEM !
Bütün annelere saygımla...
Şaire ve şiire saygımla selamlar olsun...
Hayırlı Ramazanlar Dilerim, Saygı Değer Hocam.
Yorgun Bakışlar tarafından 5/9/2019 12:53:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
incitme seni seveni gün gelir sesine hasret kalırsın beyaz kar gibi düşer hasret hiç bir şey yapamazsın huzurun adresi sevdiklerinin varlığını ilikle ömrüne yoksa bir ömür pişmanlığı içinden söküp atamazsın
..saba ve süküt makamı bir 24 saatin tamamı ediyor..sevindik dönüşünüze gelişinize desem çoğul olarak gerçeği yansıtır iyi şiirler yazan güzel insan..hüzün iliklenmişti şiire Ezel isminde tebriklerimle kutlarım..selamlar...
..teşekkür ederim Şairim zor bir sezon sizin için ama mutlu çabalar olacaktır arada spor da var yürekten başarılar dilerim üstesinden gelemeyeceği şey olmayanın ismi Kadın..güzel yarınlara...
Çok teşekkür ederim hocam.Bu sene kuran öğrenmek istedim ve oldukça çok çalışmam gerektiğinden biraz ara verdim yazmaya.Her gün kurs ve spor dolu dolu yaşamak da güzel aslında...Bu sabah sahurdan sonra bir annesizlik hissettim sanki.Yazarak gidermek istediğim.Saygılarımla efendim
Mubarek Ramazanınız Bereketli olsun…
Kutlarım…
.................................. Saygı ve Selamlar..