Doğa çalıntısı gözleri çalınmış hayatınla karamel teninde sevdim seni turuncuya inat hayata umutla köhneliğe kafa tutarcasına çocuk dudaklarında masum masum gülümsedi Erkut yıkıldı kabuslarla başımdan dünya…
derme çatma düşlerle eli elimde günle gezdik gün boyu gün yontu gün kanadı avuçlarımda dünden kalan gülüşü hala yanımda…
sıfır numara traş akan akar burnundan yüzünde bir sokak kiri silkeledim gözlerimi sular neleri paklar ya hayatı ne paklar kavruk bir düş savruk bir ömür geçti durdu o gün yanımızdan.
ne yana baksan çocuk Erkut delikanlıydı çoğundan uysal bir gölden bakıyordu düşleri yeşilyeşil içtim günü tek tek dilimden geçti yeşile ait ne varsa sözcelerin tümcelerin hepsi sönük kaldı diğerleri...
safran döküldü ömrüme dudağım o gün bu gün kayıp yaz bunu tarih yaz insan insana insan demek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Homo Sapiens şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Homo Sapiens şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatta ne olmak lazım derlerseye en güzel cevap,insan olmakla başlayabilene ve onu idrak ve anlam bilgeliğine yükseltebilme santının adına yakışan şairselliğin dizelerini kullanan insana ,saygılarımla.
Gökleri yaracak kadar ileri,gerçeyi,çıplak gerçeği göremeyecek kadar geri insanlığımız...Bu çelişki sonumuz olacak!...Kıyamet dedikleri o...Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
Kaç yaşamalıydım Erkut,neremi tutsam utanıyorum Erkut utanıyorum... Ne diyeyim şiirinizi okuduktan sonra ağzımdan da bu sözceler düştü...yüreğinize sağlık,tebrikler.
Evet sevgili kardeşim Neslihan Kuşların bile geçim derdi anasından kız isteme derdi düğün derdi gümrük derdi yok iken şu homo sapiens adı verilen sözüm ona akıllı varlık öylesine aptal olmalı ki şiirinizde gül gibi evlada neler çektirmiş ve cennet dünyamızı bir cehennem kılmış, cennetlerin sahtesini yaratarak
Havadaki kuşlar da etkileniyor aslında düşmanları homo sapiens'ten hele karasuları tarih sayfasında akacak şu anda insan pisliği akıyor.
Yüreğine sağlık sabah sabah (öğle ama benim sabahım) konuyu öyle güzel analiz etmişsiniz ki çok duygulandım
Degerli arkadaslarim siirin bir resime bakilarak yazildigini düsünmüsler ama Gördügüm kadariyla Fotografi cekende sizsiniz ve Sulukulede cekilmis bir fotograf. Siir bir harika, duygu tamamiyla icten sicacik. Benim yorumla anlatamadigim güzelligi siz siirle anlatmissiniz. Güzellik tabiki cocugun durumu degil. Onu bu kadar güzel anlatan yürek ve kalem. Kutlarim duyarli güzel yüregi...
ne yana baksan çocuk Erkut delikanlıydı çoğundan uysal bir gölden bakıyordu düşleri yeşil yeşil içtim günü tek tek dilimden geçti yeşile ait ne varsa sözcelerin tümcelerin hepsi sönük kaldı diğerleri...
sular neleri paklar ya hayatı ne paklar kavruk bir düş savruk bir ömür geçti durdu o gün yanımızdan.
ne yana baksan çocuk Erkut delikanlıydı çoğundan uysal bir gölden bakıyordu düşleri yeşil yeşil içtim günü tek tek dilimden geçti yeşile ait ne varsa sözcelerin tümcelerin hepsi sönük kaldı diğerleri...
safran döküldü ömrüme dudağım o gün bu gün kayıp yaz bunu tarih yaz insan insana insan demek…
İnsan... Neslihancım senin gözünde sokak araları gerçekleri başkalaşıyor... Beğniyle okudum... Yüreğine sağlık... Gönül gözün seyretsin alemi sen nasıl olsa konuşturursun kalemini... Sevgimle...
ne yana baksan çocuk Erkut delikanlıydı çoğundan uysal bir gölden bakıyordu düşleri yeşil yeşil içtim günü tek tek dilimden geçti yeşile ait ne varsa sözcelerin tümcelerin hepsi sönük kaldı diğerleri...
safran döküldü ömrüme dudağım o gün bu gün kayıp yaz bunu tarih yaz insan insana insan demek…
literatüre bakınız. ***************** SOSYAL BİR SÜRECİN BİR ÇOCUK DURUŞUNA YANSIMASINI İÇEREN DİZELERDİ. HARİKAYDI. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Bir resme bakıp gerçekten çok güzel betimlemeler yapıyorsunuz .. İnsan insana insan deyince aslında bitiyor her şey ama ne kadar zor değil mi bunu söyleyebilmek şu içerisinde yaşadığımız dünyada?