Kuran da kurtaran da o insandı En kıymetli değerimizi ararken Mustafa Kemal Atatürk’ü anarken Memleketim zor gününe yanarken
Yakılırken Tam da bu gün
Bu deftere azıyor biri Aşk şiirleri yazıyor biri Kasaya dolar diziyor biri Biri hiç yoktan İçimizden yakıyor diri diri
Aynı güneşte ısınır Aynı gökyüzüne akardık Aynı yağmurlarla ıslanır Aynı çamurla pislenirdik
Birer Kahramandık aynı Vatan da
Biri kapımızı araladı Biri yüreğimizi yaraladı Biri ilkelerimizi karaladı Haraç mezat satılan Vatandı
On altı Türk Devletini Kuran da Kurtaran da Atandı
Biri T.C. yi sildi Biri A.B.D. yi dost bildi Biri panzehirsiz zehir verdi Çıngırak yılanı saldığı zil’di
Ve Ülkemizi dilim dilim dildi Oysa memleket seksen bir il’di
Bir gelincik’tik orman da yitik Ayni yangına düşen bir geyik Hep aynı yere gömülüp gittik Bir tohum toprağıyla yetindik
Biri duvardaki resmimizi indirdi Biri yobazları tepemize bindirdi Biri kandırılmaktan bizi sindirdi Oysa "Ne Mutlu Türk’üm diyesiydi
"Tam Bağımsız Türkiye" onun ilkesiydi... _______________________________ Devletimizin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının 80. yılın da bir kez daha rahmet, minnet ve saygıyla anıyorum. Ruhu şad olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
80 Yılda Devr-i Atatürk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
80 Yılda Devr-i Atatürk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biraz oldu bi kaç sene öncesi olması lazım.ata binmişti ,Atatürk geldi.bi sokak çeşmesi açık kalmış su akıyodu.,kapat dedi.kapattım.oturduk bana yemek söyledi,yemekler gelene kadar git bana bi sigara al dedi.gittim aldım. sonrası Atatürk'ü bi daha görmedim. ben şanslıyım en azından konuştum,beraber yemek yedik. selam ve sevgiyle.
Bir heykel dikelim adı Türk olsun! Baksın mavi mavi Atatürk olsun! O günün şartlarında dört bin Kitap okusun! Yıkılan Osmanlıdan Cumhuriyeti kursun! Atatürk Atatürk işte budur Atatürk! İşte Türkü’ün Atası işte Kemal Atatürk..
Atamızı rahmetle anıyoruz Hoşgeldin Atatürk diyoruz Yüreğinize sağlık saygılar..
Erdoğan Ylmz tarafından 11/10/2018 7:12:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
☾✫ Merhabalar Üstadım. 1 TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR sözünün teyididir Mustafa Kemâl ATATÜRK. Biz anladık onu. Anlamayanlar bizden değildir. Güzel dizelerin sahibini, Canı gönülden kutlarım. Nice güzel eserlere İnşaallah Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. __ Selam ve Duâ ile .__
Biri kapımızı araladı Biri yüreğimizi yaraladı Biri ilkelerimizi karaladı Haraç mezat satılan Vatandı
On altı Türk Devletini Kuran da Kurtaran da Atandı
Biri T.C. yi sildi Biri A.B.D. yi dost bildi Biri panzehirsiz zehir verdi Çıngırak yılanı saldığı zil’di...
BALDIRAN ZEHRİ İÇTİK DİYENLER VE ONLARA BİAT EDENLER ANLADINIZ MI BALDIRANI KİME İÇİRTTİKLERİNİ... Yazılmalı bari bir gün her şey yazılmalı, körün gözüne sokarcasına yazılmalı...90 yıllık reklam arası, 90 yılın enkazını kaldırdık safsatası, kurtuluş savaşında keşke yunan kazansaydı martavalı istiklal harbinde hiç diyet ödenmedi, 15 temmuzda ödendi ne ödendiyse mavraları tek tek yazılmalı bugün...YETER EY MİLLETİM bari bugün gözünüzü açın. ağlamayın gözlerinizi dibine kadar açın...tebrikler ve saygılar dost kalem...
DİP NOT: Kim mi bu Birileri; İkinci Cumhuriyetçiler Yetmez ama üçüncüsüne bile Evet diyecek yalaklar yalakalar Ilımlı islamcılar, üfürükçüler Cemaatçiler Tekkeciler Zaviyeciler Mason locacılar Tarikatcılar, dinciler Hiç bir şey üretmeyen şeyler Din tüccarı salaklar asalaklar.. Liste uzun yas gününe sığmaz isimleri...
Ardanuç tarafından 11/18/2018 8:20:46 PM zamanında düzenlenmiştir.