Tüm kırık dillerin acısıydı harflerimiz... Bir birleşme arzusuyla yanıp tutuşurken belki... Boylu boyunca bir duygu yüklenir sırtına Harf... harf olmaktan utanırdı... Hamallık ona göre değildi... duygular işletmişti Sadece kelime olmaya var olmuşken Neden duyguların çekiciliğini yapmalıydı ki?...
Bir hevese kapılıp da kaçıverdi olduğu yerden harf O derin mavisi duyguların göğüslerine düşüverdi Tüm bulutları emdi uçlarından Harfin dolgun yanaklarına ansızın bir mavilik düştü Gamzesine kadar özgürlük Boğazında kucak açan cennetin şarkısı...
Satılık bedenli kelimelerin dudakları olmak istemiyordu harf Uzun uzadıya uzanmak, tek bir beden olma düşüncesinde Kelimelerin ırzına geçmediği bakire bir ruh olmak istiyordu harf Çok görüldü bu işte diğer dudakların küfürlerinde Misal ki duyguların hamallığında kırılıyordu ayakları Ve şimdi düşününce o emdiği gökyüzü rüyasını Masrafı artıyordu boş beyinlerin kafasında insanların Ve zorla da olsa harf Kahpe izler bulunan kelimenin dudakları olmuştu...
Ya yaşamalı, ya da yaşamalı idi harf Kelimeler devam ediyor nasıl olsa...
E F T E L Y A... (Akdeniz’i cebinde taşıyan kız...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masrafı Büyük Harfler Dükkanı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masrafı Büyük Harfler Dükkanı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine güzelliği yüreğine ayna bir şiir Yine kelimeleri ağır ve aydınlık bir şiir Yürekten tebrikler Her kelimenin dokunuşu,dokuduğu bir nakış misali muhteşem bir şiirdi
Ben seni tanıdığımda sen lisede okuyırdun Sinem kardeşim Zaman nasıl su gibi akıyor değil mi Şimdi büyüdün Evlendin belki de Tek değişmeyen şey O zamanda muhteşem şiirler yazardın Şimdi de
güzel bir paylaşım
haz duyularak defalarca
okunabilen usta işi
harika bir şiir.
Kutlarım,