(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CUMHURİYET KADINIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CUMHURİYET KADINIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel güzel bir şiiri çok beğendim... Kalemi ve yüreği kutlarım... .......................................Selam ve saygılarla.
MERHABA CUMHURİYET KADINI. KOLAY KOLAY YORUM YAZMAM. ÇÜNKÜ ÖDÜNÇ YORUMLARDAN BIKKINIM. AMA SENİN GİBİ HECEDE HATASI OLMAYAN TEPEDEN TIRNAĞA, MUHTEŞEM VE MÜKEMMEL BİR HECEYE VE HECECİYE YAZMAK BOYNUMUN BORCUDUR. ASLINDA BANA BİR KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. EDEBİYAT DEFTERİNDE AYAKTA, UYAKTA, KAVUŞTAKTA HATA YAPMAYAN VEYA HATASI ÇOK AZ OLAN BEŞ ON TANE ARKADAŞIMIN İSMİNİ VERİRSEN ÇOK SEVİNİRİM. HECEDE İKİ USTAM VAR BİRİSİ ABDURRAHİM KARAKOÇ, DİĞERİ DE MUSTAFA VCYLAN HOCA. BU YÜZDEN KURALLARDA ÇOK KATIYIM. HATAYI BAĞIŞLAMAM MÜMKÜN OLMUYOR. SELAMLASRIMIN ARZI İLE.
Sizin gibi binlerce kadın olsa Kim bilir, geriden geliyorlar belki de, ortaya çıkacakları güne hazırlanıyorlar Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Saygı ve selamlarımla...
İki oğlum var diyorsun. Allah bağışlasın kardeşim. Allah sana onları askere gönderip terhislerini,düğünlerini,torunlarını ve daha nicelerini görmeyi nasip etsin. Koca yürekli bacım benim...
İşte bu kadar! Öyle "acaba, ama, öyle mi yapsak" falana gerek yok... "CUMHURİYET KADINI" bütün soruların ve sorunların yanıtıdır! O, evlatlarının ilk öğretmeni, evinin direği, çağdaş Türkiye'nin mimarıdır... O, geleceğimizin sigortasıdır...
Ne mutlu size Hicran Hanım... İçtenlikle kutluyorum şiirinizi ve sizi... Nice bayramlara...
tebrikler hocam.. üstadın da dediği gibi; kadınlar insan, bizler insan oğluyuz. hele ki buna CUMHURİYET, kavramında ninelerimizin bu güne bıraktığı mirası düşünürsek, şiiriniz daha da anlamlı oluyor. tebrikler...
Mustafa Kemal Atatürk'ü ve Türkiye Cumhuriyetini savunmak durumunda kaldığımız bu sıkıntılı günlerden alnımızın akıyla çıkacağımıza dair inancım tamdır. Büyük önder bu günleri de öngörmüş ve bizleri hazırlamıştır. Bizler Ata evladıyız, yüreklerimiz Cumhuriyet kalesi, fikrimiz ve mücadelemiz hürdür. Cumhuriyet kadınlarımız savaş meydanlarında sırtlarında cephane taşımış her türlü güçlüğe ve açlığa yılmaz yürekleri ile direnmişlerdir. Bizler tarih yazmış bir milletin şanından geliriz " Fikren ve zihnen yılmamak ve teslimiyetçi olmamak ortak mücadelemizdir.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel güzel bir şiiri çok beğendim...
Kalemi ve yüreği kutlarım...
.......................................Selam ve saygılarla.