(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstiğna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstiğna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyguların sesi, şiirde kendini bulmakta...ne güzel yazılmış . Her çağrı gönlünüzün sesi olsun...İnşallah ......................................... Saygı ve selamlar.selam dua ile . .
Bu ne böyle Bu ne özel Bu ne ahenk Bu ne böyle uyum Sanki bir yerler duyuyor konuşuyor soru soruyor dinliyor ders çıkarıyor Hangi bir satırı alsan diğerinin aşağı kalır yanı yok Ben bütününü baktım Devasa
Gönül dostu; Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur… “ANDIMIZ” serbest… TÜRKÜM, doğruyum, çalışkanım… .................................................... Saygı ve selamlar..
Anlamı dahi unutulan güzel bir kelimeyi (istiğna) güzel bir şiirle tekrar hatırlatıp aslında değerlerimide var olna ancak ihmal edilen bir konuya dikkat öekmeniz ders niteliğinde olmuştur. tebrik ediyorum.
"İki günlük yalan dünya iklimlerin keskin dişi Kem ki gönle hesap çeker muhabbetin çetin işi" _ Daha ne söylenir ömürden yana, sevdadan öte... Kutluyorum bu güzel üslubu ve iğne oyası gibi özenle işlenmiş dizeleri.
Kişi güzel söze muhtaç, dilde cümle yerle yeksan Yürüdüğü zorlu vadi heybesinde azık noksan
Ne değerlidir iki çift lafın varlığı. İki çift de değil yüreğe kazıdığımız bir güzelliktir sözcükler hele ki dostumuzun yüreğinden aktıysa içimizdeki pınara.
Şiiriniz bütünüyle güzel lakin ilk iki dize başlı başına özlemin ve ihtiyaç duyduğumuzun tasviri idi.
Gönlü aç olanın gözü tok olur mu? Karnı doysa da gönlü doyar mı_ Bu gönül güzelliği , insanlık sırasındaki yerimizi toplumdaki derecemizi belirler. Yaşamın bu girdabı içindeki insanın bu çetin yolculuğunda gönülden gönüle bağ kurabilenlere ne mutlu. Tadı damağımda kaldı. Konu ve işleyiş ok hoştu
Dosteli_ tarafından 10/16/2018 10:15:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bu dizeyi aldım.. Emeksiz iş baştacı emek yerle yeksan usta kim çırak kim herşey karışmış bu dünya garip bir han. Gönlümüz tok hem iyiliğe hem kötülüğe vesaire vesaire daha çok fazla yorum götürür de benden bu kadar.
Selamı da kelamı da güzel ablam Boş söz çıkmaz senin kaleminden seviyorum seni :)
Kaleminiz daim olsun ...