(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Ne Anlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Ne Anlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seslendirme eklemeniz sayesinde bu güne yakışmış harika şiirinizi okumaktan mutluluk duydum. Seslendirme şiiri daha da güzelleştirmiş, kutluyorum tebrikler efendim. Cenâb-ı Hak gönlünüze ve kaleminize zeval vermesin, dâim olsun inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla.
👍👏👏👏👏👏 Bu güzel şiire, bu sesin elbisesi çok yakışmış. Bu sayfa hep baş döndüren bir manzara. Takdir, tebrik ve saygılarımla sayın üstad. Sağlıcakla kalınız.
Ben senin bütün şiirlerine kurdelenin en tatlı olanından takıyorum Çünkü ben seni herkesten daha iyi tanıyorum Ve seninle guru duyuyorum Ustaya yorum yapılmaz ustaya biiiii sürüüüüü öpücükler Ahhhhh dedim şimdi babam seni okusaydı gurur duyardı
Biliyorum ki babam okusaydı, gözlerinden yaşlar akardı. Gerisini biliyorsun. Ama o yok bu sefer ben onun yerine senin söylediğine akıttım :( Seni ikimizin yerine kucakladım. Kucakladım....
Gönül dostu; Cok hoş… Şiirin bir damlası bir bütünün, bütün özelliklerini taşır... Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Bu sayfa ve bu kalem benim gibi hece öğrenmeye çabalayan için okul olmuştur her zaman Tek kelimeyle harika ve kusursuz her zaman ki gibi Ne güzel gelmişsin ve ne güzel bir şiir bırakmışsın güne ablam Güzel gönlüne sağlık öpüyorum kaleminden...
Yalnızlık şaire baş tacı mıdır Nefesi ölümü ısıtır daim Ayrılık ölümden hep acı mıdır Ölüm Emr-i Haktır sızısı kaim.... Şiirinizden ilham alarak. Tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum.
Gerçeği Dünya'da, g,d,p ara bul Kendini bilene, yetermiş bir çul Mevlâ'yı bilmezse, eğer ki bir kul Onun yarattığı, bizi ne anlar...............Aşık LÜZUMSUZ
MERHABA DEĞERLİ KALEM Her zaman ki güzelliğinde eserin Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kırılır dökülür bin nağme yakar. Ne asaletsizdir ne akar kokar. İnsanın ruhuna ince yol yapar. O kütük odundur, sazı ne anlar. Nezahat hanım güzel eser için tebrikler buda benden hediye olsun eyer kabul ederseniz
DADAŞIM tarafından 9/26/2018 12:15:31 AM zamanında düzenlenmiştir.