Ne söylenir ki yalnızlık hakkında nasıl dillenir sessiz anlar kısık sesli bir umut gri duvarlarında geçmişliğin çerçeveli ve hayat yaşanacak gibi durmuyor.
Şuraya da kocaman kırık bir kalp çizelim - demiş midir o ünlü ressam ne söylenebilir ki kırgınlıklara dair kendimi bir köşede bıraktımsa o masum çocuklar içindir öperek büyüttüğüm düşlerinden gerisi kabûs..
Şöyle fiyakalı bir depresyon alalım masaya yanında acılı bi’kader - mis gibi burnumuzda tüten o özlemler üstüne buz gibi hissizlik serpelim.
Ne söylenir yarımlar hakkında herkes hayat denilen bir şey yaşıyor bilinçsizce alınan nefes yaralar boyu sorumsuzluk ey kendim burası dünya sen hayalde kal buraya tanrı için katlanılıyor.
Nasıl anlatılır ki yaşanacak gibi olmadığı hayatın kurulmuş ve üstelik kurulacak o’nca hayal varken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bi'kader.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bi'kader.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok öyle şair yok öyle küstüm hayat oynamıyorum senle bak ne diyor ozan hasan hüseyin korkmazgil;
"Yapayalnız mısın dünyada, İtiyor mu seni doğduğun toprak Köşebaşlarında haramiler mi... Etmişler mi içine ekmeğinin Salacaksın köklerini toprağa Güneşi çınarla selâmlayıp Fırtınaya meşeyle duracaksın. Tutunacaksın diş diş Tutunacaksın pençe pençe Geçireceksin kılcal damarlarını evrenin Gül olup açılacaksın damarlarına seher seher... Ceviz olup döküleceksin. Sana bir mi vurdular Derlenip toparlanıp Sen iki vuracaksın Yoksa yoksun, silerler adını karatahtadan.." sevgin eksik olmasın yüreğin de şair saygı ile...
herkes kendi hayatını yaşar, sen herkesin hayatını yaşarsın. sorumlulukların vardır senin... yapmak isteyipte yapamadiklarin duslerindir onlar arka fondaki gulumseyislerindir.
Sahipsiz mutlulugundur güzel bir olgudur ama lezzetini tadamadigindir
çünkü yaşamak zorunda oldugun hayat senin değildir
Böyle anlattım ben
osho şöyle anlatıyor "hayat olması gerektiği gibi değil, olduğu gibidir" ...
Yatağında akmak isteyen suyun yönünü değiştirmek yordu bizi.
şöyle fiyakalı bir depresyon alalım masaya yanında acılı bir kader mis gibi o burnumuzda tüten özlemler üstüne buz gibi hissizlik serpelim yüreğine sağlık farklı bir yorumlama idi tebrikler berhudar ol
Hayat hep yarım bu aralar şair ve yaşam Tamamlanmamış yarım kalmışlıklarımızı tamamlama çabasıyla geçiyor Hüzünlerimizle özlemlerimiz yarışırken Bu aralar hüzün kuşlarını azar edemiyor kimse ve kimse bitiremiyor özlemlerini Ve bu aralar şair zaman dilsiz akıyor içimizin yaralarına suskun bir lehçede. ...
Tebrik ederim hep güzel Yazan kalem Emeğine Yüreğine sağlık...
YALNIZLIK ÇOK KÖTÜ...
..................................................... Saygı ve selamlar..