Tüm vakitler tükenmiş salise dahi yok düşünmeye bir şeyleri bitmeyen o yolların sonu gelmiş bereketsizleşmiş iyi niyetler kökümüze kıran vurmuş insanlığımızı okuyoruz hatıra müzelerinde.
Yelkovanın sesi olmuş tüm zamanlar tik tak sesleri akrebi besleyen önemsiz onca değerliler ekmeğin özüyle oynanmış suyun hücresi bozuk güftesi küflü şarkıların.
Tüm telaşlar anlamsız artık o yorgunluklar kırgınlıkların önemi toz gibi uçup gitmiş kanadı misâli yaralı o masum yorgun serçenin..
Duâlar ve beddualarımız artık bizimle kim ne derse desin hiçbir şey güzel değil öyleyse sonu gelmedi bir şeylerin gelseydi güzel olacaktı keza sabrın sonu neydi onu hatırlayın.
Bir şeyler yanlış çok şey zayi çürümeden son kalıntılar içimizdeki sana emanet ediyorum bizi yeniden yarat Allahım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Talep.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Talep.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair yüreği her zaman hüzün dolu neşe dolu .. dugusallık diz boyu dalından koparılmış çiçeğe benzer ... susuz vazolarda kalmaması dileğimle.. kutlarım yürekten.
İnsanlığı kaybetmemizle birlikte hayatın bize güzel şeyler sunması olanaksız... Yüreğinize sağlık Nar-ı Çiçek..Derin iç sesiniz gayet güzeldi..Kulak verdik, dinledik... Selamlar...