Sabahları kalbinde yokluğumu hissediyor musun bir tanem. Hani, elimi ellerinde bulurdun her sabah Yaralı bir serçe gibiydi kalbim ve kalbin. Ellerimizi birleştirir O iki serçeyi saklardık avucumuzda Üşümesinler... Düşmesinler diye.
Ben çok uzaklardan Güller getirir, kucağına bırakırdım Sen en çok beyazlarını severdin Ben en çok seni…
Şimdi sustu kalemim, yazamıyorum Kalbim yinede konuşuyor gerçi seninle, bir lisanı hafi ile. Yaşadığı hayatın Çok uzağından getiriyor senin için kelimelerini. Ormanların kıyısından… Köy sabahlarından.
Bir gün, Dağ soğuğu getirir bakarsın nefesinde Bir gün nilüfer tatlı sulardan. Bazen, bir çocuğun yanağından al toplar Bazen de saçını okşar senin ellerinle. Yalın ayak dolaşır, Ortasından su akan şose yollarda Hep bir ırmağa çıkar yolları Irmaklar gibi uzayıp gitsin diye sevdası Umudu taşır ırmakların avucunda, Hiç bıkmadan usanmadan, hiç bir şeye aldırmadan.
O sensizliği bilmez benim gibi Ben özlerim seni, Ellerim elini arar boşlukta. Ama o hep seninledir Seninle yatar gecelerin koynuna .................seninle karışır sabahların buğusuna.
Bir damla su içmişse eğer yaprakların pınarından Yarısını taşır sana dudaklarıyla. Sen hayatısın onun Gurbetlerinin sılası, yaralarının ilacı.
Ben giderim belki bir gün senden Ya da sen gidersin Ama o hep saklar seni umudun bir yerinde Bedenim çok uzaklarda olsa da senden Benden bir parça Sımsıkı sarılmış duruyordur ruhunda mutlaka.
Benim için o koklar seni Saçlarını o tarar… Sakınır saklar her şeyden Seni senden, seni benden bile saklar. Hiç anlamazsın onun sende olduğunu Nerde olduğunu.. Geceleri dizlerinde uyuttuğunu Sabahları uyandıran öpücüğün olduğunu, Ve tam düşeceğin zaman Seni kimin tuttuğunu.
Sadece sesini duyarsın kalbinde Sana ’günaydın sabahım ’ der Ya da ’günaydın cadışım’. Ben onu sende bıraktım bir tanem Varlığında da yokluğunda da sende bıraktım. Kovma onu yanından Ve sakın küstürme Ben onu sensiz kaldıramam Sensiz bir kalbin ağırlığını Bir ömür boyunca taşıyamam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydın Sabahım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günaydın Sabahım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________________Selamlar