Say ki, iri gözlü bir çocuğum ben Yanakları al,dudakları bal.. Sende pasaklı bir kız! ! ! Saçları pürçem pürçem
......gelmişsin bir gün mahallemize Kandırmışsın beni, o en çocuk halinle
Gel demişsin... Tut ellerimden gidelim..hadi tut çocuk Rüzgârın saçlarımızı savurduğu yerde ölelim.
Farz et ki ters yüz olmuş zaman Hiç bir şey yaşamamışız o ana kadar Hiç gülmemiş, ağlamamış Ve hiç bir zaman ağlamayacakmışız. Yüzüne çarpıp dökülmüş gözlerimden sevdan Avucunda bir damla su olmuş ellerim Ellerinde lal olmuş bütün gülleriyle ferdam.
Hem.. Kim ne diyebilir ki bize Bir kelebeğin peşinden koşarken Düşürsek yere kalbimizi Kim alabilir gökten peki... Kim Uçurtmalara takılıp giden gözlerimizi Ben zaten kedilerin kuyruğuna bağladım kalbimi Varsın ondanda alsın zaman....alabililirse hayallerimi.
Bu gün Sen çocuk, ben çocuk, zamançocuk... Gel oturalım bir papatyanın gölgesine Hiç konuşmadan konuşalım saatlerce Ruhlarımızla bakışalım Ben senden güneş toplayayım Sen benden yağmur gözlerinle.. Yağmur gözlerine vursun gözlerim Gök kuşağın olayım Al saçlarına tak beni Beni sende bırak.
Vakti geldi artık baharın Çekiyorum hayatımdan pimini hayatın Ne zemberekler kaldı şimdi Ne akrep ne de yolkavan Sildim hepsini zamanın kadranından. Demidir şimdi nevbaharın Kaynağından su içmenin pınarların Uğultusunda bir ormanın kaybolmanın, Üşümenin, ıslanmanın, korkmanın ve sarılmanın Ve tam demidir şimdi sana aşık olmanın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.