(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B i l m e m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B i l m e m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dünya kalbi tertemiz olanlar için sanırım karanlık ve sarp kayalıklandan müteşekkil. Şiirlerinizde kederli, yorgun, dünyanın gidişatını dert edinmiş bir yüreği gözlemliyorum. Bu dünya yüreği sizin gibi hassas atanların kaldırabileceği bir yer değil maalesef. Ezilen insanları tek başına kurtarma isteğiniz sadece sizi yorar. Bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmek her ne kadar zor gelse de bünyeye, hiç bir şeyi değiştiremediğiz gerçeği aşikar.
😉😊 Yine konuyu dağıttım galiba. Dersi kaynatan öğrenci gibi hissettim şimdi kendimi.
Tebrik ve saygılarımla koca yürekli şair. Şiirleriniz her zaman ki gibi yine tam kıvamında. Dudakları yormayan, kıvrıla kıvrıla akan sular kadar duru ve safi. Sağlıcakla kalınız. Vesselam.
Bu dünya, kötülükleri haykıranlara göre değil ne yazık. Doğruyu haykırdığında iteleniyorsun, işlerine gelmiyor, çünkü menfaatlerine dokunuyorsun. Bu ne biçim dünya ki, yolcu olduğumuz yere hancı gözüyle bakıyor bazıları.
Teşekkürler ediyorum ayırdığın uzun zamana. sevgi,selamlar ile kardeşim.
Inşallah bulursun çaresini...