(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBE SIZIDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBE SIZIDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi zaman geç ya da erken yeşeriyor yapraklar. Ya geç kalıyoruz umutlarımıza ya da erken geliyoruz dünyaya. Fakat öyle veya böyle yaşanıyor bir şeyler. Her ne olursa olsun umudun gölgesi gibi olmalı insan. akşamın grisinden gecenin karanlığına kadar küçük de olsa bir mavilik taşımalı kalbinde.
Ki dediğiniz gibi nasip ve kaderden ötesi yok evet. Ama bir söz vardır ki, biz elimizden geleni yapalım gerisini Allah'a bırakalım. Önemli olan bir şeylerin mücadelesini vermek. Oldu veya olmadı önemli değil, başımız dik yürünmeli hayatta.
Harika bir eser. Keyifle okurken şunu fark ettim ki, minik minik dizelerinde yüksek yüksek duvarlar var. Ve gökyüzüyle birleşen muhteşem bir anlam. Eseri yazan değerli kalemi gönünden kutlarım.
Sevgili Nezahat Hanım, gerçekliğe ve yaşamın etkinliğine yazılmış muhteşem bir şiir. Çok çok güzeldi. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Bakarlar diye boşuna hayaller kurma..Bu öyle bir dünyaki indikçe derine katre katre biter gidersin.Kahrı şiirlere,mısralara hecelere yüklersin tıpkı ŞAİRLERİN yaptığı gibi. Müzikte gayet güzeldi beğendim..Yüreğine nefesine sağlık.Bir sazım,bir ahım,bir de vefasız Yıllardan kalan acı hicranım var...Kalk gidelim gönül bu kadar Fasıl'a yeter ...!! Tebrik ediyorum değerli kalem,nefis bir şiir güzel bir şarkı eşliğinde haz verdi Ellerinize sağlık
Siirlerin her zaman cok guzel ve ornek aldigim.bir kalemsin
Gerek.kafiye gerek duygusu kurgusu herseyiyle dort dortluk bir hece siiri
Kaleminden yureginden opuyorum sevgilerimle