Heceden kule yapmış, dönüp adım der; ’şair’ Niyeti; yıldızlara, başı göğe ermekmiş Zanaatkâr olmaksa hepsi hava, vesair Avamı ! Meclisinde tarzı ile yermekmiş
Üstünde sığ bir nazar ardında kalabalık Velfecri gözlerinin hoşnutluk halesinde Koynunda binbir tilki, oyununda kabalık Önünde koca harman, gedik var kalesinde
Değil zırvalamayı ben anlamam şiirden! Bilgeliği kibirden sözüm sarhoş olana Hele ki yazdığıyla büyüklenmiş şairden! Boyu dağları aşmış, gönlüne hırs dolana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynadaki Boy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynadaki Boy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paylaşım ve beğenileriniz için teşekkürler... Güzellikleri yazan kalemine sağlık... ..................................................... Saygı ve selamlar..
Usta yazmışsa vardır haklı gerekçesi. Şair. nasihat etmeli Eleştirmeli Yanlışa meyilli kalemin karşısında yıkılmaz kale olmalı Nezahat hanım ne yazdığını bilen ender bir kalem.. Tebrik ederim Saygımla
Değil zırvalamayı ben anlamam şiirden! Bilgeliği kibirden sözüm sarhoş olana Hele ki yazdığıyla büyüklenmiş şairden! Boyu dağları aşmış, gönlüne hırs dolana...
Gereğinden fazla hırs ve ihtiras insanı özünden her daim saptırır. İnsanı insan yapan yazanın büyüklenmesinden çok onu takdir edendedir... Manidardı Nazom. Tebriğim ve sevgimle...
Değil zırvalamayı ben anlamam şiirden! Bilgeliği kibirden sözüm sarhoş olana Hele ki yazdığıyla büyüklenmiş şairden! Boyu dağları aşmış, gönlüne hırs dolana...
Güçlü kaleminiz var olsun arkadaşım.Çok anlamlı bir gönderme.
ben sıkıldım böylelerinden artık şiir yazmıyorum yazsam da paylaşmıyorum canıma yazık değil mi ne uğraşacağım haddini bilmeyenlerle sen de uzaklaş canım
Taş ağır kafa yaracak cinsten :) Okulu yok ki şairliğin ya da şiirin herkes yüreğinden ne geçerse onu döküyor kağıda İçinde kendini bulana da bulmayana da eyvallah. Ama eleştiri de kantarın topuzunu kaçıranlar var bu şiir onların kafasını yarsın diyorum :) Şair dediğin naif olur kırmadan dökmeden eleştirmenin de bir yolunu bulur bulmalı Ne güzel dile getirmişsin ablam kabalıkta sınır tanımayanları. Öfkene sağlık :) öpüyorum kaleminden Hayırlı Cumalar dileğiyle dua çiçeklerimi bırakıp kaçıyorum...