Sivrisinek vızıltısındadır uğultu Ki şimdi kanadında koca dünya Ver Kan!Emilecek rüyalarda Damardan boşaldıkça Dağılacak gece Dilimde parabolik bir hece Dönüp duracak yolsuzca Ve ben! Ardımda yıkık bir hin Yolculuk!Sahtece bana kalan...
Yollayacağım dileklerimi ay ışığında Ay ışığında ağlayacağım sana Adandığım anda dualarına Yok olacak yer gök Çocuklar doğmayacak yeni güne Her yeni çehre Keyfe keder mimiklerle Süzecek Üzecek beni Büzülecek dünya bir kara delik içinde Tükürülecek dil altı taşları
Satır başlarında çile Efsunlu ayaz geceler çileme merhem Gözü geceden kara adam Ahdım olsun! Adanacağım ahlarına
Sürüklenecek kıyametlere adı batası dünya Ve sonsuz olacak hikaye.....
Sön son yıldız Yıkıl gökkuşağı Umut mavi Murat yeşil Gelinlik beyaz Kıyamet kızıl Yıkıl! Vakit kıyamet vaktidir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sön Son Yıldız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sön Son Yıldız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yollayacağım dileklerimi ay ışığında Ay ışığında ağlayacağım sana Adandığım anda dualarına Yok olacak yer gök Çocuklar doğmayacak yeni güne Her yeni çehre Keyfe keder mimiklerle Süzecek Üzecek beni Büzülecek dünya bir kara delik içinde Tükürülecek dil altı taşları...
Felsefi bir şiir olmuş insanı derinlere iten.Çok beğendim ve ekledim seçtiklerime izninizle. **********************TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA**********************
KIRMIZI VE SİYAH GECENİN İÇİNDE ATEŞ RENKLİ DİZELER ! NERESİNDEN TUTSANIZ KANIYOR YANIYOR ;sevmenin acı veren yanı ayrılıkla başlar ve tutuşan ateş bir daha sönmez... Gözü yaşlı sevgili olmak / İhanete uğramış olmaktır. Fakat Mate onurlu ve direngen !Lanetler yağdıran güç aşkın korkunç sevmesine eşdeğer ! AÇIK !
Şaban Aktaş tarafından 5/17/2008 11:22:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
kızılca kıyametin kopup imgelerin yüzdüğü bir şiir. kıskanmadım ama bunca imgeyi de dizelere ustaca dizmekte ayrı bir hikaye. maviye çalık yıldız düşmeleri nasıl oturmuşssa şiirin özüne şiir gibi şiir olmuş. yüreğine sağlık
Satır başlarında çile Efsunlu ayaz geceler çileme merhem Gözü geceden kara adam Ahdım olsun! Adanacağım ahlarına
bütünüyle içsel ve duygu yüklüydü... hüzünü severdim ama daha çok sevdim bu paylaşımda hemde inadına... sevgimle,kocaman selamlar gönderiyorum... maviler yüreğinize yinede yarın umut olsun hepimize...
Satır başlarında çile Efsunlu ayaz geceler çileme merhem Gözü geceden kara adam Ahdım olsun! Adanacağım ahlarına
Sürüklenecek kıyametlere adı batası dünya Ve sonsuz olacak hikaye.....
Sön son yıldız Yıkıl gökkuşağı Umut mavi Murat yeşil Gelinlik beyaz Kıyamet kızıl Yıkıl! Vakit kıyamet vaktidir! ............................................................. yürek hüznü ezgiye dönerken imgeler acıttı duygularımı başarılar şair
Sön son yıldız Yıkıl gökkuşağı Umut mavi Murat yeşil Gelinlik beyaz Kıyamet kızıl Yıkıl! Vakit kıyamet vaktidir!
Kıyamet gibiydi şiir...Gecelerle başlayan yolculuk iç dünyasına, ruhunun derinliklerine...umutlarla ışımış ay ışığı geceler bile olsa... Yine derin iç hesaplaşmaları ve derin iç çekişleri... Ve, yıkılın ... Güzel olan herşey...Yıkılın... Kıyamet vaktidir ruhumda...
Yine çok güzeldi, kutluyorum... Selam ve saygılar...
varol tarafından 5/17/2008 6:33:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrikerl sevgiyle kalın