İncir çekirdeğinde ağaç görmektir umut Ya da su damlasında dolaşan gemileri Bir kumun zerresinde incileri fark etmek Güneş rengini seçmek kelebek kanadında… Serseri bir kurşunun kanlı elinde kalan Unutursa gülmeyi yaşam olmaz mı yalan…
Uyağı ölmüş dize sayısı bozuk hece Üstümüze dökülen en üstten eksik artış Gerçekler bir saksıda susuzluktan kurumuş Zamansız bahçelerde canlanmak ister filiz. Düşlerde gezinmesin boyu devrilen putlar Her şeyi toprak bekler kaybolursa umutlar.
Ejderha bakışları deler zalim rüzgârın Gözyaşını sızdırır meleklerin saçından Denizin yüreğinde halay çekerken mehtap Karınca yuvasında umudun kırıntısı… Bir ağaç kabuğunda olur nice cana can Her şey yerli yerinde umut cana heyecan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyağı Olmaz Umudun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyağı Olmaz Umudun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ejderha bakışları deler zalim rüzgârın Gözyaşını sızdırır meleklerin saçından Denizin yüreğinde halay çekerken mehtap Karınca yuvasında umudun kırıntısı… Bir ağaç kabuğunda olur nice cana can Her şey yerli yerinde umut cana heyecan…
umut fakirin ekmeği.. umut olmadan olmuyor gardaş.. ya gelirse sabaha dedim gece uykum kaçtı.. sevincim yarım gene.. ya gelirse dedim ya gene giderse dedim ardından kafiye tutmadı bir türlü siz benden en az bir adım ileridesiniz gene
Unutulursa gülmek sevmek yaşam yalandır...Bir umut olmalı yarınlara insanca yaşam ve sevmek adına. Şiir anlam yüklü.Okuması sıkmayan güzel bir eser Yüreğinize sağlık.
Bilgi ve birikimin her hali haz veriyor insana.
Saygılarımla.