Tüneyerek balkona izlerken sokakları Rüzgârın şiddetinden uçan tozlar ulurken Vahşi bir gök tarladan toplanırken çareler Geriye giden akıl sizden mi düştü bayım Yakalasam yaramaz ben onu ne yapayım?
Dökülen merhameti yuvasına taşıyor Isıtmak için evi serçeler gagasında Başka şey var mı diye bakınıyor yerlere Dök cebinden insafı sokağa bırak ana Daha ne denilir ki sabiyi bırakana
Şimşekler parıldıyor pazarın üzerinde Güneş doğar mı acep yıldırımlar düşmeden Tezgâhların üstünü koruyamaz çadırlar Lastikle mi ördünüz küçük torbayı paşam Doldurdukça büyüyor kayıp içinde yaşam.
İstikrarlı gülüşler gül kokulu yalıda Dikeni fazla gelmiş yolumuza atılmış Ok yapar batsın diye çatıya savururum Öfkelenme boş yere ben yazarım azizim Gözlerim açık gitmem kalırsa biraz izim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın ömür safhaları çok güzel işlenmiş... Başa gelen çekilir... Tatlıda, acıda olsa başüstüne... Gönlüne sağlık... Beğendim... ............................................Saygı ve selamlar..
Farklı bir eser....ilk bakışta okuyucu" kafiye-redif" arayışı telaşı içine düşse de; usta gözüyle bakıldığında eser manzumeyi şiire bağlamış ve bir bütün oluşturmuştur. Farklı bir çalışma ile manzumeyi şiire bağlayıp,şiirle bitirme tekniği mükemmel. Tüm dörtlükleri dikkatle incelediğimde; ilk üç manzume dizelerindeki manayı şiir içermeseydi eser çökecekti, Favori dörtlüğüm ikinci dörtlüktür. Kurlu/yorum. Saygılarımla Kul Figani
Başa gelen çekilir...
Tatlıda, acıda olsa başüstüne...
Gönlüne sağlık...
Beğendim...
............................................Saygı ve selamlar..