Geceden sabaha bir yıldız daha kaydı, bir rüya ertesidir, düşünmek oysa yaşamak, kara üzgülerden sıyrılıp güneşe koşar yalınayak mavi giyen denizle sohbette döktükçe içini kıyılar yeni bir yüzde kendine bakmak…
dokunmadan da sevilir bir çiçek yüreğinde kalır kokusu dalıp gider özlemin körkuyusu olasıdır bir kurbağa sesi hayat kargaşanın ta kendisi bedelsiz değildir sevda sillesi dalgalar neleri siler kumlarda sıcak bir yaz neleri getirmez ki kolunda…
gölün gölgesine uzanır elleri arp çalan tanrılar tamamlar eksik bir şarkıyı dudağı delişmen bir gülüş merhabayla açar güne beyaz iklim korosu tını tını, halka halka yayılır göl yüzüne düşer söz alacası…
özlemi yeşile boyar durgun göller nymphealar açtıkça göğsünün beyazına ne zaman hayali çiçeklense sevdası genç yumru düşer köksüz hayatlar gezer su perileri damlar danslarıyla…
uzak rüya gecelerle yıkanır tenine yayılır sabah yeli uyur kalır hasretin yorgun sözleri gece aya tutsak gözlerim aydınlığa alnına düşen rüya dolunay gezer durur gökyüzünde yıldız kayar ben tutarım dilekse, dilek tutar şair yanım…
ne zaman etekleri suya dokunsa beyaz nilüferli çiçeklere açar zaman son dansım seninle eyy hayat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzak rüya gecelerle yıkanır tenine yayılır sabah yeli uyur kalır hasretin yorgun sözleri gece aya tutsak gözlerim aydınlığa alnına düşen rüya dolunay gezer durur gökyüzünde yıldız kayar ben tutarım dilekse, dilek tutar şair yanım… TEBRİK EDERİM GÜZEL DİZELERİ YAZAN KALEMİ...SAYGILAR...
Şiiri açıklamak sayfalar sürer Zaten Ömer Nazmi çok önemli vurguları aktarmış Ya dizelerin bir insan ruhunda bıraktığı izler kendimce bahsetmek isterdim tanrılar arp çalarken sanki duyuluyor gibi ver her dize içimdeki büyük durgun sulara nazikçe atılan bir inci gibi daireler çizerek ruhsal halimi ritmlendiriyor ve sudaki nilüferin toprağa (umuda) değmesinin sevinciyle içimdeki tüm kederler tatlanıyor birden
saçlarım diken diken her bölümde ve şair dans henüz bitmedi der gibi hayatla
çok etkilendim haz duydum günümün en gözde bir kaç şiiri arasındaydı
şiirde kullandığınız bu pürüzsüz dil yağmur çisentisi gibi adeta
Sevgili kardeşim Başarı mutluluk ve en güzel dileklerimi bırakıyorum sayfana
uzak rüya gecelerle yıkanır tenine yayılır sabah yeli uyur kalır hasretin yorgun sözleri gece aya tutsak gözlerim aydınlığa alnına düşen rüya dolunay gezer durur gökyüzünde yıldız kayar ben tutarım dilekse, dilek tutar şair yanım…
Geceden sabaha bir yıldız daha kaydı, bir rüya ertesidir, düşünmek oysa yaşamak, kara üzgülerden sıyrılıp güneşe koşar yalınayak mavi giyen denizle sohbette döktükçe içini kıyılar yeni bir yüzde kendine bakmak…
dokunmadan da sevilir bir çiçek yüreğinde kalır kokusu dalıp gider özlemin körkuyusu olasıdır bir kurbağa sesi hayat kargaşanın ta kendisi bedelsiz değildir sevda sillesi dalgalar neleri siler kumlarda sıcak bir yaz neleri getirmez ki kolunda…
Sıcacık ve zarif insanın içini ısıtan imgelerle bezenmiş güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutluyorum.Saygılarımla.
çok çok güzel yazmışsınız hele bu yukarıda belirtiğim satırınızda koptum. adeta sadece bu satır için günümün yarısını adamaya hazırım. çok güzel yazmışsınız. bu satırları bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.
Geceden sabaha bir yıldız daha kaydı, bir rüya ertesidir, düşünmek oysa yaşamak, kara üzgülerden sıyrılıp güneşe koşar yalınayak mavi giyen denizle sohbette döktükçe içini kıyılar yeni bir yüzde kendine bakmak…
güzel bir şiir okudum sayfanızdan Neslihan hanım haz aldım tebrikler selamlarımla
uzak rüya gecelerle yıkanır tenine yayılır sabah yeli uyur kalır hasretin yorgun sözleri gece aya tutsak gözlerim aydınlığa alnına düşen rüya dolunay gezer durur gökyüzünde yıldız kayar ben tutarım dilekse, dilek tutar şair yanım…
ne zaman etekleri suya dokunsa beyaz nilüferli çiçeklere açar zaman son dansım seninle eyy hayat… ................................................................. sabah meltemiyle gelen bir dua içsel söylevlerin renk cümbüşündeki imgeler yüregin yaşama akışını yansıttı sayfalara kutlarım başarılar yaşama dair
tenine yayılır sabah yeli
uyur kalır hasretin yorgun sözleri
gece aya tutsak
gözlerim aydınlığa
alnına düşen rüya dolunay
gezer durur gökyüzünde
yıldız kayar ben tutarım
dilekse, dilek tutar şair yanım…
TEBRİK EDERİM GÜZEL DİZELERİ YAZAN KALEMİ...SAYGILAR...