Yemin olsun güneşe yeminler olsun aya Tekrardan gelir isem bu yalancı dünyaya Paranteze hapsedip geçmişin acısını Çileyle hemhal olan kalbimin sancısını Neşeli yarınlara ümitle bakacağım Yeryüzünün zihnine adımı çakacağım.
Yemin olsun incire yeminler olsun aşka Ben bana benzemeden olacağım bir başka Soru işaretini atacağım denize Sorgusuz cümleleri göndereceğim size. Boşaltıp kasaveti ümitle dolacağım Kundaklara sarılan bir masum olacağım.
Yemin olsun zeytine yeminler olsun düşe Herkesi seveceğim bakmadan görünüşe Ünlemi sileceğim konuşurken sesimden Gül kokusu gelecek titreyen nefesimden. Kaygıları unutup ümitle yanacağım Kanarya misali şen ötüp uyanacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yemin Olsun Ümide şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yemin Olsun Ümide şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
An bu andır,dem bu dem;hiç bir şey için geç değil Afet hanımcığım. Dizeleriniz yine dolu dolu ve çok başarılı...Daha nicelerini kaleminizden okuyalım inşallah!..Selam ve saygımla
Sen kimseye benzeme teksin kartanem. Hem o dileklerin hangisi yok ki sende ? soru işaretlerini kafandan sil yaşamaya devam .. şiir çok güzeldi moral oldu sabah sabah
ne ince derin duygulardı bunlar.
mest ettiniz .
Buram buram bir ömür akıtmışsın sayfaya
Gönlünüze sağlık.
Saygı ve hürmetlerimle.