(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özledim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özledim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musun burada. yıldızlar çok yakın görünüyor sanki elini uzatsan dokunacakmışsın gibi Dostlar da böyle işte balım bazen uzakta olsalar da, elini uzatsan yüreklerine dokunduğunu hissedersin ve emin ol karşı taraf da hisseder bunu. Günler de ayar,geceler de iyi olur.Sen yeter ki güneş gülüşlerini eksik etme yaşamın gamzelerinden Sevdiğin gibi...seviliyorsun Özlediğin gibi ...özleniyorsun Emel ve sen benim canımsınız
İyi ki varsınız hayatıma güzellik katanlarım Öptüm güzel yureklerinizden
En parlak yıldızı sizin için aldım bu gece gökyüzünden Yarın gökkuşağı olacağına söz verdi :)
Biliyor musun bu gece o parlak yıldızı aldım tuttum ve yüreğimde gökkuşağı belirdi bile... Biz yani üçümüz Allah nefes verdiği müddetçe sevmeye beklemeye özlemeye devam edeceğiz ve ömür boyu dost kalacağız inşallah Bu gece öyle mutlu oldum ki bilemezsin sesinle nefesinle dizelerinle günaydın ım oldun Çok teşekkür ederim seviliyorsun öptüm güzeller güzeli yüreğinden Bahar Gülüşlüm...
özlediğin her nefes veya her ses yedi iklim kuşaklarını bağlar birbirine.. kalbine hasreti giydiren her an ki kor olup aktı içime.. ve sen nasılsan nasıl hissediyorsan beni de aynı bil yüreğin başım üstüne..
Öyle çok özledik ve özlendik ki bu duyguyu yürekten hissettiğimize eminim Ömürlük dostlar nerde kaldıysa oradan devam eder çünkü ... Cansın canımsın öptüm güzeller güzeli yüreğinden
Off naptin böyle Meryem.sultan :( İçimi sızlatın valla Ah özlersin cunku ozlendigini bilirsin kalpteki beyineki enerji bu duyguyu birbirinize yasatirit Emin ol karsi taraf da ozluyor seni Ictendi sicakti siir kisaydi ama anlatilar serinden derindi..
Tek Kelime...Yedi harf ...Üç hece ...her gece ..özledim !
Sevgilerimle opuyorum.o guzel sevgi dolu yureginden :*
Kutlarım...
...................................... Saygılar diliyorum..