(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
her ne ise öyleyim toza toprağa karışmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
her ne ise öyleyim toza toprağa karışmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İbadet edecegim her nefesin sırrıyla, faniyatta beni bende bırakma ya Rab, kayboldugum bende, beni fazla bırakma ya Rab, senden gelen ben acz' ile şaşırtıp da kula kul etme ya Rab, en çok gücüme giden kulla kul olmak, ne olur orada bekletme ya Rab, bu dünya zilletinde şaşırtıp bırakma ,korkular imtihanın da,acz'ede koyma ne olur ya Rab.. Redfer hocam dualara sebeb olduran mısralarınızdan Allah razi olsun ,huşu ile okudum,teşekkürlerimi lütfen kabul edin.. Selam ve huzur ile kalın kardeşim..
MERAL TICE tarafından 10/8/2017 5:40:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
öylece diz çökmüş ölesiye yüz süren öylesine secdelerdeyim ... O secdelerin sonunda göğe açılan ellerimiz ve dualarımızla deriz ki:
Rabbim başımıza musallat olan belaları Sen def et! Senin gücün her şeye yeter. Biliriz ki zalime mühlet verirsin belki aklını başına toplar diye, yine biliriz ki zalime o son fırsatı hiçbir zaman vermezsin. Yurdumuz üzerinde oynanan oyunlar için düşmanlara hiçbir zaman fırsat verme... Mükemmel bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
bu şiire o kadar çok yorum yazılabilir ki...ne kadar güzel ve de ne kadar ibretlik...okurken Yunus'la Taptuk'un dergahında gezindim sanki... tarz farklı ama anlam ve anlatım çok daha güçlü. tebrikler ve saygılar sunuyorum üstadım...
öylece
diz çökmüş
ölesiye
yüz süren
öylesine
secdelerdeyim
heyecan girdabında
sırrın sırrına gark olmuş
bir zahit gibi"
Eyvallah Ustam. Selamlar..