Okuduğunuz şiir 21.9.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
...
Söyleyemediklerim Olur musun ?
hayali bir sevdanın en şiir haliyle yaklaşsam sana bir kelebeğin gölgesi düşer mi kaburganın altına düğümlenir miyim nefesinde ?
katsam adını cılız parmaklarımın en yalın dizesine , şiir tokluğuna yalvarsam sessiz harflerine dinlendirir misin sesimi yoran cümleleri okur musun beni dilsizliğimle ?
sesli harfleri dudaklarından sökülen çözülmesi imkansız lehçen olsam, sığınır mısın bu bilinmezliğin içinde öznesi ben kokan kalemine ?
yan yana getirilemeyen iki satırın en sevdalı virgülü yapsam varlığını birleştirir misin vuslatın iki yakasını kırık kanatlarım altından ayaklandırır mısın tüm sevinçlerimi ?
harf harf hep sussam sana söyleyemediklerim olur musun ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyleyemediklerim Olur musun ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyleyemediklerim Olur musun ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel güller açar sana benziyor Güzelsin güzelsin İstanbul kadar, Yediveren gülü çehren izliyor Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Gönüllerin aşkı dillerde bilği Şehri yar İstanbul güllerde sevgi İstanbul’a özel güzele övgü Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Avrupa bir taraf bir taraf asya İstanbul’u okşar var olan derya Peygamber övdüğü askeri varya Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Karadeniz yeşil Marmara mavi Mekanlar şahlanır her taraf kavi Sultanlar vermişler bu şehre tavı Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Bilal’ın nidası çıkar ok gibi Yedi arşı sarar seda hak gibi Güzelin siması bir şafak gibi Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
İSMAİLOĞLU da aşk ile sever Sevilen yar güzel şehre eş değer Ayırmak olmaz da ikisin över Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 18.02.2010 – Tozkoparan/İstanbul
İnan seninle aşik oldum ben aşka Sadece senin yanında çirpınıyor bu kalp bir başka Sen olmsan biran bıle durman bu şehirde Sen varsin diye cennet bıldım bu şehrı kendıme
... işte bazen söylenemeyenler misralara döküluyor ... bazende diyorumkı dilin söyledıklerını yüreğin desteklemıyorsa ne anlamınvar söylenen kurulan cümlelerın. Yüreğinize sağlik
kartaltekin_08 tarafından 9/22/2017 8:53:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
kartaltekin_08 tarafından 9/22/2017 8:54:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar güzel duygular, düşünceler. Ve bir o kadar da bunları kaleme almak da çok güzel. Güzel gönlünüze sağlık. Çok güzel bir şiir. Selamlar, saygılar.
Ben bu şiirin içinde adeta kayboldum.muhteşem bir şiir muhteşem bir anlatım.kelimeler duyguların en zirvesinde yer bulmuş ve günün seçkisini layığı ile almış.canı gönülden kutluyorum şairem. engin kaleminize şiir yüreğinize sağlık diyorum..
Sevdanın en güzel anlatımı.Yürekten yüreğe yapılmış en muhteşem davet. Bu sevda dolu seslenişi yazan yürek dert görmesin.Kalemin hep konuşsun; ama hep böyle güne yakışacak kelimeler konuşsun. Saygılarımla tebrik ediyorum...
) incecik hüzün dolu bir sesleniş... Canı gönülden kutlarım güne düşen bu güzel yürek sesinizi şairem... Kaleminiz var olsun. Kocaman, Sevgiler,Selamlar olsun güzel şiir yüreğinize...)
sıcak yüreğinden akan bu dizeleri
beğeni ile okudum.okuyorum
harika buldum
ilhamın bol olsun kutlarım dost