İki büklüm sığınırken çiviler serili yatağıma soğuk tavanda ki bakışının ışığıyla kıvrılıp şiirlerin kandili altına ağır suskunluklar demliyorum gözyaşımla delik deşik olan yastığıma...
Gözlerimin tuzları karışan dualar yerleşirken kuraklaşan dudaklarıma , sus pus oluyor herşey ölüm akıyor dilimde ıslanmış bin yıllık sabır’dan...
elysa.. üç ocak..
video ve seslendirme için ’ cgececi ’ şair’ e sonsuz teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın Dilimde Islanmış Bin Yıllık Sabır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın Dilimde Islanmış Bin Yıllık Sabır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğeni ile okuduğum, mana ve anlam bakımından, her satırında ayrı bir anlam ifade eden, tek kelime ile muhteşem bir şiir. Saygı ve sevgi selamlarım ile..
Yureginize sağlik Gun gelecek sabreden insanlar mumla aranacak Sanirim neslimiz tukeniyor. Bana gore sabir en buyuk erdemdir Cunku Allah sabredenlerle beraberdir....
Desem ki; Şair bu şiirini okuyabilirmiyim, izin verirmisin? İzini aldık ise, O zaman fondaki o sesi de istesem, okuyup göndersem, sunsam beğenine, İzin vermedin diyelim, Sağlık olsun, senin şiirlerinde Aşıkların saflığı var.Ömrün uzun olsun genç arkadaşım ve hep şiir yaz, Sağlıcakla kal..
cgececi tarafından 1/3/2018 5:47:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nefes vermek midir aşk?
Almak olmalı ki
Vermek istersin
Her alış aşk
Her veriş sevgi
Olmalı ki yaşansın ve yaşatsın aşk...
Dedi acizane yüreğim. Şiirleriniz bitince söyler misiniz yenisini okuyabilecek miyiz?