Acı öyle hemen geçmez ama zamanla hafifler gecenin karanlığını çekersin içine teneffüs edersin sessizliği ciğerlerine zorlaşır telafuzu yalnızlığın büyür uyudukça illeti göğsünde.
Sevinç-ler beklenmeyen misafir ansızın çıkagelen yine ansızın gidiveren mahur bakışlı çocuk gibi mavi küçük gülüşlü oyunbozan gri toprağına âşık yediveren.
Her şey dahil hayata alışılır geçenlere geçmeyenlere gelenlere gidenlere hatta ölümlere öğrendik öğrendim depozitolu bir nefesin bedenimde misfir olduğunu bîçare..
Dolayısı ile yaşamak meziyet yaşayabilmek marifet her şey öğretmediğin gibi anlıyor yanılsıyorum anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılsama Not(a)ları.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılsama Not(a)ları.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün birini yolcu ettik uzakların uzağına. herkes ağlıyordu ben gülüyordum, bunun için eleştirildim sonrasında. Ve dedim ki içimden; 'ben acıyı yutup üzerine kahkaha içiyorum su niyetine.'
Sevinç-ler beklenmeyen misafir ansızın çıkagelen yine ansızın gidiveren mahur bakışlı çocuk gibi mavi küçük gülüşlü oyunbozan gri toprağına âşık yediveren.
hele şu mısralar yok mu...yüreğimde oldu yediveren...
Sabahları şiirle uyanmak hayatın öğrettiği yanilsamalari annemizden Ogrenemedigimizi fark etmek şiiriniz e çok güzel yansımış Acılar hemen geçmez ama zamanla hafifler...güzeldi şairem.
Yüreğinize sağlıklı ve bitmez mutluluk anları dolsun…
Taktirlerimle kutlarım…
………………………………. Saygı ve Selamlar…