Tam otuzbeş karanfil Tam olarak koparılmadan kurutulan Susuz topraklar Su vaha Su can Su ateş Tam otuzbeş karanfil Suyu beklerlen yorulan Vahşi ağızlar da ferman Hep bir dilden temmuzu karaladılar Hep bin ağıtdan üzülerek yankılanan Çaresizce susturulan Aziz ruhları tanrıya kışkırtan insancıklar Tam otuzbeş karanfil Solup Yok olmadılar.. Filizleri is kokan umutlarla Toprak altında ay suyu bekliyorlar.. Hadi vicdan duâsına çıkalım Güzergahın bedeli flu Gün’âhlar yolumuzu bekler..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay suyu/Temmuzun is kokusu. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay suyu/Temmuzun is kokusu. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gün ,her ay her yıl ayrı kanar güzelim ve de zavallı ülkemde.Acının her rengine boyandı da....Ne Maraşlar,ne çorumlar ne de Sivaslar bitmedi.Bitmedi yüreğimdeki yangın yeri temmuz sıcağı... Susan dilsizlerin günahları yollarını bekler. Yüreğinizi kutlarım sevgili Nâr-ı Çiçek.
ateş yürüdü ejderhaların ağzında nefesi nefsinden de ağır gökyüzü göğsünü sakladı ağladı temmuz suya hasret türküler yandı bu iman mıydı inanç mıydı yoksa şerri miydi hoşgörüsüzlüğün sustu nameler kavruldu yürekler duvarda saz dilde niyazı kaldı sivas'ın yüzünde kara bağırlarda yara kaldı... yüreğinden öpüyorum Narım...
yürekten bir dileyiş sımsıcak bir sesleniş kısacası hiç bir şey olmadan önce insan olalım demişsin şair... bir gün insan olabilmek dileği ile şiirler yoldaşınız olsun her dem
Susan dilsizlerin günahları yollarını bekler.
Yüreğinizi kutlarım sevgili Nâr-ı Çiçek.