Kırığız bir bardağın birleşemeyen binlerce tanesi bir suyun damlalaşamayan milyonlarca molekülü komiktir halimiz bizim bir düşüşün en sarı gülücüğü en temizinden yenilmişiyiz hayatın.
Hak türküleri ve halk tükürükleri karışmış çehrenize kalbinizi de silin son model etkilerinizle etekleriniz su çalıyor derelerden kumaşınız it soyu cürümünüz bir üfürümlük tüy ki Allah büyük O görür masumu.
Çekirdeği toprağına ihanet etmiş dalları çarpık gölgelerinizin öcü görmüş gibi bakan o gözlerinizi de çekin sökün yamuk dürüstlüğünüzü bedenlerinizden.
Sitem değil, değinmeyin derinlere sözlerim gözlemlerim gözlerim kibrit düşen saman misali dayanamıyor kâlbim bir damla su bir dirhem huzur Rabbim gayrısı nefes ötesi nefs berisi gül ve ateş dokunamıyorum..
bir de son vermeden satırlarıma untmadan k’aralayayım içimin perdeliklerini annemi özledim ben annemi alfabem eksi üç harfli onbir ay ömrün mevsimi sizler doyamazken kırmaya gönülleri annemi özledim ben anne mi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir düş'üşün sarı gülücüğü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir düş'üşün sarı gülücüğü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle müthiş hikâyeden böylesine müthiş bir şiir çıkar elbette. Ama bu şiir sadece hikayeden değil kalemin ustalığından almış asıl gücünü. Ne etkileyici ne güçlü dizeler.Tebrik ediyorum. Daim olsun başarınız.
Çoğu zaman çiçek nasıl tutulur bilmeyiz, Çoğu zaman gözlerimiz gülüyor dudağımızdan habersiz.
Herşeyden öte "gerçekleşmemiş bir beklenti cümlesi" bırakmak isterim şuraya. Bir gün gideriz bizde annenin memleketine(cennetine inşAllah)
Sevgili Nâr, biliyorsun bazı insanlar huzurdur, kalanlar huzursuz. Dediğim gibi seni annen gibi sevecek Baban gibi kollayacak cümleler bulmak istiyorum.(hâlâ eksiğim)
Yavaş es ey rüzgâr, o'na doğru. Özleminin mücevherleri olan gözyaşlarından öpüyorum.
zeynn tarafından 5/18/2017 12:15:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
biliyorsun sen de taşıyamayacağımız yükü yüklemez Rabbim omuzlarımıza 'dayanamıyorum artık bu ağrılara' derken, bir bakıyoruz ki acıyla yoğrula yoğrula büyümüşüz büyütmüşüz kanayan kalbimizi de.. sabır.. neticede hiç olmadığımız kadar mutlu olmak var onlarla buluştuğumuzda..
aralanınca perdeler, dualarla kapa gözlerini tek dileğin orada..
Gönül dostu; şiirde güzellikleri anlatmak gurur verici...
Beğendim...
......................................... Saygı ve Selamlar..