(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En kutsal güne dair.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En kutsal güne dair.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ömrümüzün en uzun yol hikayesidir “anne” kelimesi içine sığdırmaya çalıştığımız ve hiç uzak kalmak istemediğimiz kutsal değerlerimiz
yoklukları hissedilmesi boşa değildir elbette onsuz bir dua eksik yaşıyorsun…
*
“insandır sanıyordum mukaddes yüke hamal hamallık ki sonunda ne rütbe var ne de mal yalnız acı bir lokma, zehirle pişmiş aştan ve ayrılık; anneden, vatandan arkadaştan"
kutsal varlıklarımız olan annelerimiz aslında sözün ve sözlüğün bittiği yerdir... Hakka kavuşanlara Allah rahmet eylesin...Yaşayanlara da selamet versin. güne şık düşmüş bir şiirdi.tebrikler ve saygılarımla... ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...
nurlar içinde yatsın Annen ve cennete intikal eden tüm anneler, hayatta olanların ise alınlarından öperim.Annelerin dünü, günü olmaz onlar bir ömürdür...
Evlat annenin ayinesidir ve o ayinede her zaman güzel yansımak isterler. İnşAllah annenin cennet bahçelerinden bir bahçesi vardır. Ne kadar muazzam yansıtıyorsun anneni sen böyle.
Aslında sadece susmak gerekirdi bu günün sana onun yokluğunu ne kadar çok hissettirdiğini bildiğimden.
Şiirin konusu ne olursa olsun, ele alınan konuyu anlatış çok çok şahane…
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…