Bırakın yağsın saçlarıma yağmur varsın kalsın öyle çekmecede anılar sökülmüş dikişlerin kırık ipiyim ben iflah olmaz yaralarım bırakın solsun toprağımda sardunyalar.
Arsız bir düşünce kovalıyor aklımı sol köşe hüzün, sağ da yanılgılar yangının özlemi külüne gibi gül(üş)ler içimde ölüyor avuçlarımda duâlar.
Savurgan olmalıymış insan söylenene manidar olmuyor anneciğim! -miyadı dolmuş sabrımın- seherler seni esiyor yüzüme seni uçuyor kuşlar sözlerim bitik sanki aklım yorgun bir hâl kendime yürüyorum artık diz(e)lerim de kahırlar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Argun.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Argun.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen! şu sayfaya sadece ellerini bırak! bu sayede insanlar; deli gibi sevmeyi, acının mıhlanıp kalışını, çapraz ayakla denge kurarak yürümeyi ve sesini sonsuzluğa çizmeyi öğrensin.
https://www.youtube.com/watch?v=2S-grszKtpo
sana şu an dinlediğim şiiri yorum olarak bırakıyorum.bu günlük böyle olsun mu canım.
içimden geldi öyle...
sevgimle kal
Mehtap Yıldız tarafından 4/30/2017 3:47:27 AM zamanında düzenlenmiştir.