Bir papatyayı koklar gibi bir bebeğin nefesini korlar gibi bir ateşi tutar gibi közleri avucunda ki uçacak gibi uğuru böceğin öyle narin öyle tedirgin yalvarır gibi bir duâ da aslında olacaklara bîçare -ki nasipten öte meselesi akıllarda - neşesi firarî sevinme şekli mutluluğu alınmış yalın ömürler ki hazır kırılmaya savrulmaya en ince tanesine kadar eğilen bir başağın mağrur duruşu salınışı bir kuğunun kahvenin şekeri çayın demi kaderin özeti âşkı bülbülün eyy gidi dünya böyle kalmazsın sen de de insanlara tüm gizlileri güneşi beklerken yağmuru sevdiğimi sevdiğimi umutlu oluşunu mavinin kaybolduğumu siyahında mazinin bir duâ ile uçtuğumu sonra ansızın an sızının ilacı olurken ferahlık yansıdığını ve bir şiire teslim edilen umutlar gibi kocaman bir şükrün öptüğünü alnımdan ve kâlbimden usulca düştüğüm yerden kalkıp kanayan dizlerimle ilerlediğimi ama bitmediğimi her sene üç yüz altmış beş kez ölüp dirildiğimi yazın s’onsuz ve son sözüne ekleyin âmin’lerimin, "hayat devam ediyor" senin öğrettiğin gibi herşey herşey sen içinde olunca güzel anne diye virgül koymadan vasiyetimdir noktalayın tüm kederleri alnından ateşimizle külümsüyor ebruli düşünüyor bir tebessümü evlat edinircesine dürüyoruz defterini hayatın gülüşlerimiz şifa usul usul yürüyoruz içimize son durak kendimiz..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ebruli.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ebruli.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül rahatlığıyla Beğendim...
Kutlarım...
................................ Saygı ve Selamlar...