Biliyorum ki yalnızlık hak etmiyor gözlerimi Gerçi bunu çekip de gidenlere sormalıydı Hiç unutmadım sırtından bir kurşunla vuranları Sevgime karşın arşın arşın ihaneti koklayanları Hiç unutmadım kalbimde bir hançerle oynayanları Ben hep asi yüreğimle kapıldım bu fırtınaya Ne acıdığını hissettim ne de yaralandığımı Ne karalandığım kaldı ne de aydınlığım Ak günlerime giydirdiler alaca karanlığını Yıkıyorum şimdi üzerime en şiddetli depremleri Yok ettim sildim artık yaktım bu gece hepsini Önce sendeki yüreğimi sonra bendeki her şeyi.
İçimi çekiyorum bazen öyle darlanıyor ki nefesim Bir can beklerken binlerce ölüm düştü yüreğime Hiç aklıma gelmezdi cennetin yüzüme kapanacağı Meydan okurcasına işlediğin o cehennem günahlarını Hiç unutmam gözlerimdeki aşkın resmini yakanları Ne düne sığdırabiliyorum seni, ne de yarınlara Çelikten mevsimler giydirdiler gözyaşlarıma Mahzene çevrildim zamanla, çamura bulandım Çakıyorum şimdi gözlerime en şiddetli şimşekleri Şok ettim sildim artık buz tutturdum hepsini Önce bendeki gözlerini sonra sendeki ellerimi.
Aslında haince vurup geçmek vardı ya kalbinden Sen yine de ferah ol ben yeniden yakamam küllerini İçimde bir merhamet ki insan olduğumu hatırlatıyor Sen yine de rahat ol bir vicdan var ki vermez iznimi Kırmışım ben sana kelepçelenmiş kar zincirlerini Kül ettim yaktım artık toprak ettim hepsini Önce bendeki seni sonra sendeki her şeyi.
..
KÜL ETTİM YAKTIM HER ŞEYİ Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül Ettim Yaktım Her şeyi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül Ettim Yaktım Her şeyi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Duygu yüklü ve sevgi için dile gelen dizeler güzeldi...
Beğenerek kutlarım...
................................... Saygı ve Selamlar