Ya bir dost ya bir düşman, ya da aşk kalınmalı Bir taraf olmalı ya da bertaraf kalmalı insan Vurup gittikçe sahillere yönü değişir rüzgarın Ne oldum demeden ne olacağını bilmeli kalpler Bir şekilde sevilebilir nasıl olsa, sevebilir de Bir şekilde bir nedenden dolayı seçebilmeli Dünden önce yarını görebilmeli, hissedebilmeli Zamanla düşebilirsin de ama kalkmalısın ayağa İlk bakışta her şey bir cennettir öyle görünür Ama sonlarımız hüsran değil hep mutlu kalmalı
Bir taraf olmalı insan sağı solu önemli değil Kol geziyor aramızda bertaraf ruhlu saatler Boşa geçiyor zaman, tutturamıyorsun yarınları Seçmeli insan, neye nasıl baktığını bilemeli Anı yaşıyoruz derken günlerimizi öldürüyoruz Her geçen gün zamanla ayrılığa yaklaşıyoruz Yeryüzü veya gökyüzü önemli miydi sanki? Dur bir tarafta kal veya öp bir köşesinden İlk bakışlar ki her daim en güzellerini görür Yakıp yıkılarak hep güneşle anılıyoruz.
Yan yana veya kalp kalbe durabilmeli insan Bakarsın kent dediğin kalen yıkılır bir anda Önlü arkalı yürüyebilmelisin şehir ortalarında Ya kalbinden tutacaksın ya da şu yokluğundan O da bir şeydir aslında kararsız kalmaktansa Kalp dediğimiz şey narindir tabi hep anlayana Göz göze değildir aşklar derine inmek gerekir Söz dediğimiz şey hep silinmekten ibarettir Sen ol ki tutup umudu öldürmeyesin yarınları Bir taraf olmalı ya da bertaraf kalmalı.
.. BİR TARAF OLMALI Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Taraf Olmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Taraf Olmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir taraf olmalı insan sağı solu önemli değil'' Evet, taraf olmayan bitaraf olur.. insan taraf olmalı mutlak...bitaraf olan haksızlık karşısında susar, güçlü karşısında tırsar, zengin karşısında eğilir... buda insan vasfı olmaz..
Evet, taraf olmayan bitaraf olur..
insan taraf olmalı mutlak...bitaraf olan haksızlık karşısında susar, güçlü karşısında tırsar, zengin karşısında eğilir... buda insan vasfı olmaz..
dua ile..