Bazen hayatta doğrular için savaşırken Yalanlarla tanışırız.
Kısa kısa mutluluklarla avutursun kendini Neyin ne olduğuna inandıramazssın kalbini Aklın bir yana, hep karmakarışıktır aslında Kalbin ise yanmaktan yana atar adımlarını Sev dediklerinle sevilmez hale gelirken Hep git dediklerin kalır sıfır noktasında Unutamazsın kaybedişlerin üstün korkularını Ki hep kaybedersin zaten yalnızlığın kalır Büyüttüğün yıldızların kazınırken sırtına Bir hançer hissedersin göğsünün sol tarafında Yine de illa çekerler seni götürürler kalbini Acırken bile sevdiğini haykırırsın aklınca Yandım dersin ya iş işten geçtikten sonra Çekilip kenara yalanla tanışırsın bir anda.
Nedense doğruları bilmekte korkutur bazen Koca bir yalanla yaşamayı öğretirler sana Mesela aynı yalanla caddelerde yürümesini Ve aynı evde iki yabancı gibi yaşlanmayı Korkuları silip mutlulukla bağdaştırırlar Haddini bildirmişler gibi yoklarlar kalbini Sen bilirsin de bilmezden gelirsin hepsini İnsanız ya öldüremeyiz içimizdeki sevgiyi Her ne zaman giderler senden vazgeçerler Anlarsın dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu Bulunca doğruyu yaz gibi kışını özlersin Yaşarsın temmuz ortasında hazan mevsimini Yine bir yalan tutar ellerinden aşk gibi Ömrüm dersin ya iş işten geçtikten sonra Oturup bir köşeye yalnızlıkla tanışırsın.
Yine yalanlar yutar doğrunun kalbini Yine kalanlar çeker bu dünyanın kaderini Yine hep gidenler haklıdır ya aslında Bizim doğru gördüğümüz tüm yanlışlarımız Onların vazgeçilmez doğruları olur Yalanı yılanla karıştırırız Doğrudan önce hep yalanla tanışırız Çünkü onun ta kendisiyiz biz.
… YALANLA TANIŞIN Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalanla Tanışın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalanla Tanışın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ip gibidir hayat,Bir tarafı doğru,bir tarafı yalan. Ve o ipin üstünde yürümeye çalışan,biz cambaz. İlk sallantıda,hemen atarız kendimizi yalana, kurtarırız zülfiyarı, o sıra canımız yanmaz. Biz İnsanların fıtratında var olan,yalan. Çok güzeldi şiir,anlamlıydı...kutlarım yürek sesinizi, sevgiyle...esenlik dileklerimle.
İnsanın bir yanilgisidir aslında hayat. Bunun için yalan insana biraz sıcak gelir. Doğru insanı üzer veya dünyalik sağlamazda ondandir. Sevgili dost, cok güzel harika bir şiir. Anlatım ve ahenkde güzeldi. Kutluyorum sizi. Gönlüne yüreğine sağlık.
Yaşarsın temmuz ortasında hazan mevsimini Yine bir yalan tutar ellerinden aşk gibi Ömrüm dersin ya iş işten geçtikten sonra Oturup bir köşeye yalnızlıkla tanışırsın. Güzel dizeler .kutlarım .
Ve o ipin üstünde yürümeye çalışan,biz cambaz.
İlk sallantıda,hemen atarız kendimizi yalana,
kurtarırız zülfiyarı, o sıra canımız yanmaz.
Biz İnsanların fıtratında var olan,yalan.
Çok güzeldi şiir,anlamlıydı...kutlarım yürek sesinizi,
sevgiyle...esenlik dileklerimle.