Gecenin isli gri teniyle bomboş uzandım yatağa Uykumu almış gibi çıkar giderim sonrasında Anladım ki bazen geç uyanıyorum bu sabahlara Ağrıyan yanımla hep sol tarafım tutuluyor Burası olmadık bir yerde türeyen bir şehir gibi Uyursak bu gece yürürüz belki de el ele.
Duyduklarımdan çok görmediklerim korkutuyor beni Bilmediklerim ise çok ıssız, bambaşkaydı onlar Çok yolda arandım, ama ıslak, ama hep fırtına Bir güvercin ya da, kırık kanatlı bir martıydım Burası olmadık yerde kükreyen bir deniz gibi Çift kişilik sevdaya tek kişilik konar gibiydim.
Uzunca yolda özlem, bitiriyor muydu gözlerimi? Biraz silik, biraz buğulu bakıyorsun fotoğraflarda Elimi attığım her şeyde bir çelik soğukluğu var Duyduğum her sese senle gidip, sensiz dönüyorum Burası durduk yerde bağıran bir istasyon gibi Kimi görsem çift kişilik biletleri soruyorum.
Çok ihtiyacım olduğunda hiç ulaşamadığım oldun Karşılıksızca sevdiğim bir zamanda çok zamansızdım Ben altın buldum, zümrüt oldun, aşk kokuyordun Ara ara değil, her saniye dağ dağ seni arıyordum Şimdi buralar eskisi gibi değil, hep karanlık gri Hadi yat sende boş ver, düşlerde buluşuruz belki.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Su gibi ,ekmek gibi bir şiir okumamıza vesile oldunuz.Akıcıydı,ahenkliydi,pürüzsüz ve duru bir anlatımdı.Tat verdiniz,haz verdiniz. gönlünüze sağlık.Saygılarımla
Kutlarım...