Üçe alıp beşe satmıyoruz biz aşkı Sevdik mi ölüm bile diz çöküyor kalbimize Söylesene kim ayırabilir ki yüreğimizi Kim girebilir ki aklımıza Aşk dediğin güzellik varsa içimizde Kim girebilir ki kanımıza söyle Bir iki rüzgarla yıkılmaz şehrimiz Biz nice fırtınayı susturmuş insanlarız Biz bir yokluktan sevdalar yaratırken Bir damla varlıkla cenneti kuşattık Dedik ya boşa konuşmasın dünya Biz bu sevdayı üç kuruşa almadık.
İndirime girmiş sevdalar alan alana Bu zamanda aşklar çok hızlı, olan olana Ne şanslıyız biz çarşı pazar bilmeyiz İşin içinde kıymet bilmek de var ya Gözlerimizden öte bebekler görmeyiz Ah ağzımızdan çıktı mı bir kere İndirime gitmez şu kalplerimiz Hani söyledik ya boşa çıkılmasın çarşıya Biz hep kendi kalbimizce haklıyız Biz hep kendi gönlümüzce kârlıyız Çok ucuz değil di bizim sevdamız.
Aklıma da gelmiyor değil dünkü özlemler İnan hiç hasret kalmasaydım keşke Bir hoşça kal sayesinde Bir gönül tanıdım ki kalp kalbe Şimdi sırrıma ortak güzellikler var Hiç bir şeye değişemediğim servetim var Altınım var, pırlantam var Bir elmasa benzettiğim kalbin var ki İşte o her şeye değer şimdi Yeter de artlar bile tüm kalıntılar Üstü kalsın diyorum dünlere, rastgele Tutturabildiğine kalsınlar geriye Ah bir de bir abidem var ki kalbimde Biliyorum ki tarih sadece bizi konuşacak Bize dökülecek suyun amansız özlemi Bizi yazıp bize alışacak tüm dünya Dedik ya boşuna rastlamadık biz bu sevdaya Bir damla yağmurla gökyüzünü kuşattık Biz aşkı üçe alıp beşe satmadık.
.. ÜÇE ALIP BEŞE SATMADIK Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üçe Alıp Beşe Satmadık Biz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üçe Alıp Beşe Satmadık Biz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir gönül bağını kuvvetlendiren sevgi saygı ile beslenmiş…
Çok çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…