Gri bir kentin ayaklarına asarak ruhumu, en yoksun halimle sesleniyorum sana… Ey içimin gurbeti Yağmurlara karışan gözlerimden sayıyorum kirpik aralarını. Ve dudaklarımın arasından düşen damlalarla yürüyorum peşin sıra. Kalbimin ortasında kıyama duran kemiklerimden Düşüyorum göğüs hizana. Üryan kalmış duâlarımın ardında saklanıyor kelimelerim Bilsen ne kadar ürkekti seni sevişlerim…
Karanlığımda üşüyen ellerimden bihaber Mum kızıllığına aldanan gözlerimden okunur senli cümlelerim. Kalbimin körpe sığınağında sana hasrettir içim. Ağır aksak yürüyen ayaklarımın Parmak uçlarına dokun. Düşün… Kaç kadın seve bilirdi elleri boynunda Dizlerinden öte.
Tutsak edilen sözlerimin kenarından asıldıkça Kendimi yıllarca bulamadığım bir ömürden salınıyorum ayakuçlarına. Bağrımda biriktirdiğim sevdanın Üç atışında kalmıştı yüreğin. Dilimde gecelerden bozma karanlık Pencere ardında uykuya yatırdığım acıların adıydı İçimde gezinen sancı. Ey kıyamına başımı devirdiğim Sensizlik, ölümuykusuna yatmak gibi bir şeydi. Girdabında kayboluşlarım Yürüdüğüm kaldırımlar kadar esrik Gözlerim perdesinden çıkacak kadar kızıl Ve ben bir ölüyü andıracak kadar güzel değilim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Severek okuduğum bu şiirinizde sevgi var, sitem var istek,ama yinede sevgi.. Ne mutlu size ve sevdiğinize.Sevgiler kolay bulunmaz. Yazan yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Şiirinizi kutlar ve tebrik ederim…
Beğendimve haz aldım…
...................................................... Saygı ve Selamlar….