Bir uçurumu kucaklar gibi içim başımda karabulutlar gözlerim nemli kâlbim nâr..
Rengi solmuş gökkuşağı sesi kısılmış bülbül, kanadı kırık serçeyim yaralarına hârlı ilaçlar sürüp yarınlarına gerçekleri üfleyen bir garip avare.
Boşluğun verdiği korkuda geceyi karşılayıp şiirin gayretiyle sabaha çıkan duânın gücüne tutunup, dünyayı boş insanı fuzuli sayan bir zayıf kul manayı arayan zihnim meşguli’yetim..
Rotası şaşmış kaptan misâli klişe hayıflanmalar aklımı bulandıran az oradan az buradan ki bir sızılı melodi içimde hayat kâlbimin kırığına bomboş nağmelerle nota sırala’yan..
Sanki tüm renkleri k’ayıp virân olmuş şehirleri ağırlıyor zihnim uyumak salt bir yolculuk oysa düş(üş)lere inanmak mavi huzur ve sonsuz bir adak aldanmışlığın inadına ki hayatta yaptığım en güzel şey beklemek anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir sızılı melodi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir sızılı melodi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni senden baska kimse anlayamaz acının ve yarım kalan gercek hislerini alaturka seslerden ayrılan ici bos hayattan derin aksamlardan kalan büyük yorgunluğunu ve yalnızlık en acıklı özgürlük mavinin dolgun akşamlarında... bir ah kadar yakın uzaklık
ANNE :hayat kücük kenmi güzeldi simdi tanıyorum büyük sessizliği,,,,
Yüreğine sağlık kalemin keskin olsun,saygı ve şiir tadında...
Denk geldi bana
Güzeldi saygılar.