Yağmur esir almış gibi rüzgârı, tutuklanmış göğümün masum bulutları...
Tesellisine kavuşamayan dert gibi başa sarılamayan film içimi bitiren o güve’n kapanı önemsemeyen kurt misâliyim bir elimde çiğdemler diğerinde fesleğen..
Ömrünü kuşlara adayan ruh gibi kederi bile okşayan sevgi okyanusa atılan o taş benim tek onulmaz yaram sensin anne gerisi hafif, ötesi çizgi.
Şaka sanılan tehlikeli oyun gibi saklanan unutuyor dertleri güzde yağan kar gözlerim beklemek... zemherinin güneşi.
Susulsa geçecek gibi yutulsa bu düğüm çözülecek ömür, kara büyü damarlarımda yazarsam küseceğim kadere yazmazsam ölecek..
Teselli durağıymış rivâyate göre şiir ki öyleyse Râbbim eğer ya bir yudum huzur nasipleneyim aynü’l hayattan ya da gömüleyim küllerime, hârımın rüzgârlarını dindir..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstihare.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstihare.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünenler için komedi hissedenler içinse trajedi...Hayat, of! Kim demiştiyse, güzel özetlemiş. Şiir, bilinç ile zekanın arasına inen darbe gibi geliyor bana, bazen.
Şiir şiir savrulmak güzel işte. Kalemine beğenim, dost selamlarımla.