Herşey sonunu buluyordu üslübunca gece sabahını, karanlığını gündüz olması gereken herşey kusursuz itinalı yürüyordu kötürüm sandığım bir zaman da.
Yorgun bedenim cansız bir ceset gibi soğuk gecenin kollarında güneşi bekleyen k’ardelen sabrıyla ağırdan dalıyordu derin sonsuz bir uykuya.
Karşılığını bulup çıkaramadığım sanki beş sınıf sonrası çocukların matemetik sorusu gibiydi beynimin içi labirent tutukluğu kalakalmalar tükenmeksizin çarpımı yanlış sağlaması değersiz toplamı boş bir h’içten ibâret.
Bitmiyordu içimde ç’ağlayanlar binbir surat insanlığın minik bir ferdini canlandırıyordum depozitolu nefesimle düzene uymayan herşeye itirazlarım sonsuzlaşsada en fazla olsa olsa dramatik bir şiir oluyordum hayıflanmalarımda okunuyor yahut geçilip gidiliyordum yanından kıymeti kum olan zümrüt yakından değeri gül olan küldüm uzaktan.
Herşey sonunu buluyordu üslübunca budamaktan vazgeçtiğim dallarıma kâlbimi okşayan bülbül konuyor bahar öncesi bir serçenin ürkek yüreğini sarar gibi d’ağlıyordu yaralarımı bestelerinde bir şarkıya nakarat oluyordum sonra "ağlama anne benim için ağlama, bende herkes gibi aldım acılardan" ...
U’yanıyordum bir duâ gibi dudaklarından sabaha gökyüzüne içimdeki güvercinleri azad ederek şükür diyordu aynadaki yansımam şükür, bu da geçecek ağlama..
-geçiyordu zaman ve hüzünler bir kahvenin kokusunda tesellilerimi hayallerimi ve duâlarımı kut’sayarak..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K'ardelen Sabrı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K'ardelen Sabrı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgun bedenim cansız bir ceset gibi soğuk gecenin kollarında güneşi bekleyen k’ardelen sabrıyla ağırdan dalıyordu derin sonsuz bir uykuya.
....
Ak şemsettin, mahmut hüdai hazretleri gibi önemli şahsiyetlerin nefislerini terbiye etmek için çektikleri çileleri düşünüyorum da; Aşk-ı terbiye etmek için ayrılık mı gerekir diyorum. Hayatı olması gerektiği gibi olmasa da, olduğu gibi yaşıyorsun ve her geçen gün, bir öncekinden daha anlamlı yazıyorsun.
Ve umut ediyorum ki! kardelen sabrının sonunda bir gün huzuru ve mutluluğu da yazacaksın.
U’yanıyordum bir duâ gibi dudaklarından sabaha gökyüzüne içimdeki güvercinleri azad ederek şükür diyordu aynadaki yansımam şükür, bu da geçecek ağlama..
-geçiyordu zaman ve hüzünler bir kahvenin kokusunda tesellilerimi hayallerimi ve duâlarımı kut’sayarak..
Geçiyor Nar-ı'm yoksa her acı kalıcı olsaydı yürekler yangın yerinden farksızlaşır, tutuşur biter kül olurduk. Acı da, mutlulukta biz insanlara özgü. Zamanla her şeye alışılıyor unutmak ne mümkün olsa da... Canımsın.. Yüreğine elem keder değmesin dileğiyle. Sevgimle...
Hüzünsel bir iç yakışti şiir. Duyguların hazanindan dökülen dizeler süslenmiş sayfayi. Çok güzel muhteşem bir siirdi. Kutlarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
sanki beş sınıf sonrası çocukların matemetik sorusu gibiydi beynimin içi Sanki şu ara tamda beni anlatıyor bu sözcükler. Şiir buluş işi biraz içinin resmi çekmek gibi. Güzeldi saygılar.
İçinden giden iyiliğin tut yakasından zirâ Küçük mutluluklar iyilikle oluyor ve zaman o kadar acımasız ki ne küçüğe ne büyüğe acıyor
acınası bir nesilin acınası çocukları yetişirken üstelik içinde ki büyüttüğün iyiliğe o kadar ihtiyacımız olacak ki o kadar muhtaç olacağız Oldurmasın yaradan
Yazdığını direk beğenirim :) Bilirim ki bu sayfa öylesine şiir yazmaz Bilirim ki verdiğin puan az gelir ama on kerede bassan 5den öte yıldız katmaz. ve bir pazar sabahı ne kadar güzel bir kitap ismi olur... Sevgiler selamlar yüreğinden dökülen hüzün sayfada kalması temennisi ile
Yudumlamış kadar oldum ben de :) çok cicisiniz muhabbete dahil olmamak mümkün müydü İlle de kahveyi duyunca kapı ardından miyavlamak olmazdı direk istedim :))) yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın ikinizinde
Yüreğinize gönlünüze sağlık mutlu ve hisli şiirler yazılması dileğiyle…
Çok çok beğendim….
……………………………………Saygı ve Selamlar…