Sığınabileceğim en güvenli yerdi gözlerim Dilediğimce uzanıyordum baktığım her yere Terk eden hayallerimin güneşiydi belkide İçimde bir burukluk son nefesiydi sevdamın Kar tükenmiş içim bitmişti senden bu yana Bahar gelmiş neyimeydi benim Hala sarı yapraklar düşüyor yaz mevsimine Hala bir ayrılık şarkısı kulaklarımda Hala bir umut bırakıyorum yaşadığım şehre Olmuyor yağsın istiyorum yağmur Yıkılsın istiyorum bu kent Yokuş aşağıya düşüyor sırılsıklam her şey Islak bir mendil sarılıyor gözlerime Dokunuyorum, seni anlatıyor iplik iplik Dön diyor mahzene çık diyor hayallerinden Git diyor bu şehirden vur diyor sende Öyle bir vicdan ki benimkisi sanki çelikten Kırılmıyor zincirler unutturmuyor seni Ara ara yokluyor kalbimi kriz gibi.
Gelişine vuruyorlar bazen dönemiyorsun Hep gidişi anlatıyorsun sanki kendi kendine O bir adım ilerden bakıyor sen hep geriye Ve sen cehennemden öte bir yerde yaşıyorsun Günahların için Rabbine yalvarıyorsun Sevaplar ise sadece sevmekten ibaret O da iş görmüyor ya bu yalandünyada Sevmek sadece ismini siliyor kimliğinden Yok oluyorsun ateşin hikmetinden Bu da bir şey aslında, yandım ama Sevdim diyorsun.
Zamanla umutlar bakmaz olur gözlerine En güvendiğin yerden vurur seni En sevdiğin gözlerinden alırsın haberini Islaktır yürüdüğün yollar Değişir ansızın mutlu sandığın kaderin Hayatın en hüzünlü yanıydı aslında bu En sevdiğin insanın değmeyecek olması En zoru buydu işte bunu bilip görmek Yüzüme gülecek kadar cesaretli Ardıma vuracak kadar korkaktın sen Evet anlıyorum şimdi kendimi Sevgiymiş aşkmış neyimeydi benim Ki sen söyle şimdi Bedenmiş kalpmiş yürekmiş Neyineydi senin.
Sen ayrılık için bahane ararken Ben sevmek için çare bulmuştum Sen gözlerime ihanet ederken Seni her gün cennnete sormuştum.
Yok olmuştun.
…
YANDIM AMA SEVDİM DİYORSUN Mert Zafer Cansever ( Mawish Şiirleri )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yandım Ama Sevdim Diyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yandım Ama Sevdim Diyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.