Her şey gözlerimin bir anlık boşluğundan düşmesi gibiydi Oysa hayatta başka uçurumlarda vardı Hiç birisi senin kadar derin ve rüzgarlı değildi Kendi kendime değildi yüreğimin depremleri Bir başıma sallanmadım ben bu kader toprağında Yalnız değildim yıkılırken Hep aç kaldım kalbinin arka sokaklarında Malum ya doymayınca tatmin olmuyor gönlüm Umutlu gidişlerin kazalı yolları gibiydi gözlerim Hep sevişim, hem özleyişim, kar gibiydim.
Ve bende varlığının izleri duruyor şimdi Zincirlendiğim o geceler yavaşça kayıyor bileklerimden Tutulası ay sokulmuyor artık güneşe Çıkılası en zor dağın zirvesinden düşüyorum Ve bir şahan konuyor omuzlarıma Bir umutla kanatlandırsa da Restleşiyorum aşkla.
Hak ediyorum bazen iyi niyetlerimin bedelini Hak verilmişti kadere alıp gitmişti her şeyi Böyle çok sevilmemeliydi Aynı kalsaydı bile tenlerimizin rengi Hiç değişmezdi göz yaşlarımınki Sarı kanatlı güvercinler ve penceremde Hiç eksik olmazdı derinlemesine özlemler Çok hayale dalmasaydım keşke Dört parçalı bir oda içinde Zehirli bir sarmaşığa dolanmasaydım Adın yazıyor şimdi yan duvarlarda Silebilseydim şimdiye Bu son pişmanlığa yalvarmazdım.
Zamanla günler dem, geceler zemheri Kahrımın sesini duysalar irkilirlerdi Takvimlerde ise gün hep ayrılık Oysa sevdalıya yakışmazdı kaybolmak Çekip gitmek bize göre değildi Kalmak ise çare de değildi Susmak da, sevmek de Bizimle değildi hiç birisi.
Sessizce haykırdığım son sözümdü hepsi Sen tükenen sevgilerimin son yemini Şimdi gidiyorum bak, ağla! Gidişi aldıysam da dönüşü yok yarınların Kalbineydi son emanetim İçinde kesildi şimdi bu son biletim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Bilet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Bilet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.