Kırılmayı öteleyip bağışlamayı öğreten an’lar özlemin içleri harladığı o mahur çabayı ki yok öyle katı kurallar hâlâ hâlâ zira dünyanın da başı dönüyor hepimizin içinde esen kavak yelleri usulünce döktü yapraklarımızı toprağı okşayan ıslak yağmur şefkati gibi insanlığı sevmek sevmek insanlığı düşünerek şu ölgün zamanlarda hesapsızca toprağa kavuşan tohum demek.
Ki yeşerdikçe çoğalacak çağlayacak gözlerimizdeki ışıklar durulan fırtınaların sakinliği yerleşecek mesken tutacak vicdanlara savunmalar ve çoğalacak kevser havuzlarında arınmalar.
Kolay değilmiş bir doğruyu taşımak dilde zor olanı bir yetim gibi kucaklamak s’ağırlığın zûl hâli bunlar döğünmeler delice ve düşmeden yorulmalar.
Oysa bir bardak suydu ömür kırılmadan o gümüş hatırlar herşeyi b’ölünce anladık heyhat beyhude geçen günleri vakti bitiren ego çıkmazlarını ve adımladıkça uzaklaşan yolları.
Esip geçti caddelerimizden bir ağulu rüzgâr gibi yaşam süsü verilen elemler hunhar silahlar yakıştırıldı ellere küçük kurşunlar icad edilmeden daha gömüldü o temiz yarınlar çocukların ak göğüslerine.
şimdi bir bebeğin âhından berât etmeyi hayalleyin kolaysa dünyayı ikna edin herşeyin bittiğine çocukların masallarını ürkütmeden bir ana yüreğini söndürün o kirli yağmurlarınızla ben de sevineyim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Temenni.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Temenni.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sınavlarda üç yanlış bir doğruyu götürür Sevi ilişkilerinde bir yanlış bütün doğruları götürür ve inan bazı ilişkilerde kişilerin ikinci bir şansı olmaz
kırık bir tahta parçası üzerindeki fakir ve kalbi kırık bir mâsumun duası hürmetine, denizin fırtınasını, şiddetini, hiddetini söndürürdü yaradan.(Şüphesiz)
içimizi tekmelemek yerine duâ kılıcımızı kullansak keşke...
zeynn tarafından 1/18/2017 1:36:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Başta Türkiye olmak üzere dünyada yaşanan Mengü olaylara bakış bir bir şiir. Dünyevi ve ührevi hayatın etkileri okan bir şiir. Kutluyorum sizi yürekten. Gönlüne yüreğine sağlık.
ŞİİRDE sihirli kelimelerin yüceliği anlam bulmuş ve canlanmış…
Çok çok beğendim….
……………………………………Saygı ve Selamlar…