Hapşırır gibi... ... Her şeyin hayırlısı denmeli "Her şeyin hayırlısı." Allah çektirir korkmayın; Derdi veren Allah dermanını da verir.
Gitmek istemeyin öylece uzaklara, Uzaklıklar yaratmayın yakınlıklara. Tohumları yalnız bırakmayın yeryüzüne... Yalnız büyüyemez onlar ekmeyin.
Ümit vardır içinde insanın Umut vardır kıvılcımlayan, yarınlara birlikte hatırlatın Birlikte çınlatın çanlarını zamanın...
Yalnız değilsin sen hiçbir zaman korkma, Korkak yaratmadı Rab seni aldanma öyle kabuslara... Gözleri gör diye verdi sana, Manzaralar senin için halbuki. Kulakları duy diye; Hoş bir nidayla coştur bedenini , İradeyi ise bul diye verdi olanını bitenini... Haydi o zaman bul kendini!
Olmaz böyle; "Hayaller kurmayı bırakmayın" Kızmayın kuşlara kanatları var diye... En kötü günler En iyi günleri iyi hatırlayasınız diye var Azap düşlemeyin diye, karanlık yaratıldı renkleri Ateşi yakarsa bedenini kıvılcımları Suyu serinletsin diye ırmağından durmadan aktı Şimdi söyle "Ağlarken gülebilir mi insan."
Neden olmasın! Mutluluk yaşları ne güne var! Gül sende gül Güzel olan her şeyin hatrına Güzel olan her anın...
Geçicek hepsi geçicek... Huzura uyumayı dene her zaman. Masum kalmayı dile baharından... Merakları sakla ceplerinde, kelebeklerin tanelensin! Avut kendini göklerin yenilensin; "Ağır kırp göz kapaklarını Zaman hızlı geçsede Çok şey yaşa Çok yaşa sen İyi yaşa"...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hapşırır gibi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hapşırır gibi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyin hayırlısı denmeli "Her şeyin hayırlısı." Allah çektirir korkmayın; Derdi veren Allah dermanını da verir. Ağlarken gülebilir mi insan." Ben gülüyorum çünkü benim kalbim sağda Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler
Çok beğendim…
............................. Saygılarımla selamlar…