başkası olmak istedim hep sokaktaki bi başkası aynası olsun ellerimin dilimin bi başkası... kurtulamadım kendimden gölgeler yaratın ve zaptı bedenime düşen akışları durdu yarınlarımın, yüreğime bakışları... yeltemleri yok aşkın ufuklara götüren yok artık sevdaya sevişen kaldımı ardı baharın, kalırım bende!
... kurtulamadım hisse satıldı bir hisse! ürkmedi bile masumu çilli yanağın o bilir mi? sandı mahalli o bilirdi halbuki! kim bu karanlık? kim bu hayal? konduramayan kim dalına düşlerini? ötede beride bir evde toplumun kaldı hayali çoklukta bi yalnızlık diledi hep çoklukta tekliği ya ya çoktu sanki
... sığ dı belki çok sığ o kendini derin mi derin sandı! vur vur vur inlet! kendine gelsin bu fücur olamadıklarını denedi bedenine yaşı yaşlı gözü yaşlı ayyaşlı sohbetlerin demini çoğalttı nerde ilim nerde fen korktu kaçtı ama kurtulamadı dumanlı caddelerinden arınamadı kirlendi kaldı ...
o zaman ki soysun tüm varlığını yobazlığın en sır hırsızlar güruhu doysun asırlar bu ne illet zalimliğe salsın benliklerini hayallerinde hayalci birine koysun yumruğunu öyle cesaretten ki taşına kurtulsun dünyanın varislerinden ve dilesin en kadim sonsuzluğu... kurtulamıyorum! bari sen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtulamıyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtulamıyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasınız siz ya Çok teşekkür ederim Ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz Bırakın olmasın günün şiiri Beğenmeniz bile benim için yeter Çok çok çok teşekkürler.... Sevgiyle kalın Ve Şiirler sizinle olsun
Kendimizden kaçamayış değil de kalmaya çalışmalarımız asıl yoran sanki bizi. Alıp başımızı gidebilsek yapay zekalara... Ne güzeldi şiir .. oku oku oku.... Toplumsal basınç şiirlerden fışkırıyor ne acı...
Ah çok haklısınız yankılanıyor yüreğimden istemsiz Ve haklısınız ki alıp başımızı gidemiyoruz kalmak yoruyor bizi kendimizde Çok teşekkürler şaire Beğeniniz onur verici Saygılar şiir herdem sizinle olsun
Deliler akıl dehlizinin ışığıdır….. Enver ÖZKAN (Ağlayan DELİ).
Çok beğendim…
............................. Saygılarımla selamlar…