Acı bir deniz.. Biliyorum Hepimiz yüksek gerilim hattından geçer gibiyiz Öfkeliyiz Dışarda kaldırımlarda kar kalıntıları Hava buz kesiyor Ve her yerde ölüm kokusu: Ve düş kırıklıkları içinde Aramızda kopan ipler Yok ediyor birer birer eski alışkanlıklarımızı Telâş içinde hayat Korku içinde dünyaölüm hıçkırıyor her köşeden Cehennem kazanı kaynıyor namert Öfkeler taşıp gitmekte Irmak boylarında Ve yıldızlar kayıp gidiyor adsız Kalmadı meyvelerin tadı. Dudaklarda ansız beliren şaşkınlık! Ve akılalmaz Dilde kekremsi o acı tat sakinliği içinde turunçgillerin İçimizde kendi kendisini kapanan kapıların ürpertisi: Gizli hazsız yaşama isteği Hiç aklımdan çıkmıyor Hergün yenisi ekleniyor acıların halkaları zincirleniyor Ve içimde evcilleşmemiş yabani öfkeleri Kim dindirebilir ki; Gözümüzün önünde ölüm tohumu ekilen tarlalar Sanki, bir eşkiya günlüğünden çıkmış Dere tepe düz gidiyor Ah akılalmaz aklıma düşüyor kötücül geceler Avutmuyor insanlara inancı yitirdi kalbim Şimdi benden çok uzaklarda Ruhumdan kovulan dinlerin inancı Yalnız bir sahil gibi sarp kayalıkları döverek dinleniyor ruhum!!
Sesim öylesine cılız yorgun ki; Şimdi! Baba yüzünü hatırlayamayan bir çocuk geziyor düş içinde Soğuyor bedende ruhum!! Yalnızca düşlerin ölümsüzlüğü çarpıyor ruhumda gece bittiğinde Yaşama inancını çalan kimdir bu hırsızlar Teninin kokusu yabancılaşmış Köşe kapmaca oynuyor acılar ve kederler, savaşlar kız kardeş! Ve her köşede tutsak sevinçlerimizin kölesi: O büyük acı bir deniz.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı bir deniz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı bir deniz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısacası sevgili Nurten çivisi çıktı dünyanın.Yalnız bizim memleketin değil ,dünyanın çivisini çıkardılar zor biraz yörüngeye oturması. Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER ...