Okuduğunuz şiir 18.12.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
JULİA
gidişinin mavi renkli dudakları vardı. belki sarılmak isteği kadar sıcak ve tatlı bilmiyorum. ben özgürlük türküleride bilirdim veda türküleride... birde sevmenin çok az çeşidini... bir kenti arkana alıp giderken bana öyle bakma vedaları sevmem ben julia seni sevmenin bilge zamanında yaşamışım aklımdan geçerken yolunu kesmiş eşkiya yüreğim o yüzden bakamadım gözlerine. yüzünün gülmeyi öğrenmeyen t/arafındayım hüznün bütün şartları hazır ve gidişin boşluğumun ağzını burnunu dağıttı julia kurşun attı gözlerin o zaman ölmeyi keşfetti bilincim ve o yüzdendir ekmeğime şiir sürerim.
çakmak çaksan âşka julia ben cayır cayır yanacağım nedendir bilmiyorum hala üşür çocukluğum ve saç diplerimde anne eli özlemi. ah julia beynimin koridorlarinda arsız bir tay koşuyor. ölçeklenmiş hayatımın sınırlarında çocuk ölüleri geziyor. İsrafil nefessiz kalsa ben şarkımızı üflesem sura dans etse yıldızlar bu nasıl ütopya julia kanarken içime doğru ve bütün doğruların kesişme noktası yalancı bir yalan daha icat edeceğim bunca talanın içinde büstünü dikeceğim göğsümün meydanına masalların en güzel kahramanı ilan edeceğim seni kaf dağı imkansızlığı dipnotuyla anlatacam çocuklara. bir serumun damarlarıma akışını izliyorum julia ela gözlerine bayrak dikemeden, çay içemeden, ekmeği b/ölmeden gidiyorsun. hani büyük aşklar ölünce biterdi. gecenin dördünü bavuluna koyup gidiyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
JULİA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
JULİA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidişinin mavi renkli dudakları vardı. belki sarılmak isteği kadar sıcak ve tatlı bilmiyorum. ben özgürlük türküleride bilirdim veda türküleride... birde sevmenin çok az çeşidini... bir kenti arkana alıp giderken bana öyle bakma vedaları sevmem ben julia seni sevmenin bilge zamanında yaşamışım aklımdan geçerken yolunu kesmiş eşkiya yüreğim o yüzden bakamadım gözlerine. yüzünün gülmeyi öğrenmeyen t/arafındayım hüznün bütün şartları hazır ve gidişin boşluğumun ağzını burnunu dağıttı julia kurşun attı gözlerin o zaman ölmeyi keşfetti bilincim ve o yüzdendir ekmeğime şiir sürerim.
Harika bir şiirdi hocam gününü kutlarım selamlarımla
Maşallah böyle güzel duyguları kaleme alan adamları görüyorum da.Böyle duyguları yaşatan adamlara hiç rastlamadım.İnsanın Julia olası geliyor ve de gelmiyor:)Duyguları ifade edişiniz çok hoşuma gitti tebrikler...
ŞİİRDE ANLAMA YÜCELİĞİ İNSANDA YÜREK SESİ OLURSA CANLANIR…
……………………………………Saygı ve Selamlar…