Küçüldü içimdeki korkular-inan telâşım annemsi hâlâ sarmaşık yeşili saksılarım o koca elma dağı umut aşına su katılan ocaklar babamın bağrı ateşi genzimi yakan.
Sonsuz bir adak sözlerim mavimsi cennet kavuşmalar ellerin soğuması tek kaldığında cehennem ölüler de küser unutuldukların da kor tüten volkan gibi özlem unutma! ilacıymış herşeyin zaman.
Hayatı teğet geçtim şu t’araf yurdum olur rengini bağışlayan al’ım dalına hasretgül bir buse lutfet alnıma ömrüm toprağım kurumasın n’olur.
Su da üşür unutma tutulunca güneşbuluta mutluluk hangi vakte saklı bilmiyorum hıçkırıklarım inanmaklı teselli dilim sus gönlüm de duâ..
düş dediler dünyaya inanmak istiyorum kendimce şayet bir rüyaysa hayat ben kabûs görüyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş’cel.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş’cel.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün bulutları bir araya toplayıp hade benimle ağlayan desen , yetecek mi bilmiyorum. ama acının oluşturduğu yoğunluk yüreğini adeta bir okyanus gibi kaynatmakta olduğunu hissediyorum. şiirlerinde sanki okyanusları ağlatıyorsun.acı çekiyorsun ve okuyanlar da acı çekiyor .ama değiyor.
bunca acıyı gizlemek isteseydin nereye koyardın kim bilir? tahminde yetersizim aslında başka başka acı olup sana yerleşmeli(mi) öyle safiyane ki söylemlerin ya anne(n) olası geliyor insanın ya yüreğinde yangın
ne büyük bir başarmanın eşiğindesin ki , ayağını berindeki odaya ve ötendeki salona atamıyorsun "Annenin bıraktığı gibisin" diyebilmek işte bazısına utanç verirken, bazısına da gururların en büyüğünü yaşatabiliyor.
Tek kurtuluşumuzsun ey dua seni yüreğimizden dilimize düşürene hamdolsun bol sevgiyle
dakikalardır ne yazsam diye düşünüyorum öyle ki burukluğuna dokunsam yetimliğinin sanki taşacak ölüm(ler) zalim iniltisiyle ağırlığını taşıyamayan yürekten.. o ki ölgün kalbimin ağrısı, yazısı silinemeyecek kadar katran bir yara.. öyle bir yangın ki farklı yüreklerde aynı kor aynı acı..
toparlayamadım bir türlü..lakin anlarsın sen.. öptüm yüreğinin yarasından ömrümce sevgimle..