Ellerim ellerine değmeli istediğim, Gözlerin gözlerime inmeli bakışlarda. Süzmeliyim tenini, dokunmalı acına, Özlemim, özlediğim aşkım sen ol dileğim!
Zulüm nedir bilmem ki kader sonu yazsa da, Ölümleri çok gördüm, hayat bizi rahat kıl! Zamanda tükenmiyor varlığında yanında, Bana seni anlatma, almaz ki benim akıl...
Tanıyorum seni ben, sende olan biteni, Gamze gamze gülüşü, ilmik ilmek duruşu. Hayalleri süsleyen kadınım olur musun? Hayatımın tek eşi, vatanımın namusu!
Yüzün ışık huzmesi, gözün derya getiren, Poyraz seni fısıldar, gün sen diye sayıklar! Ben ki sefil virane, perişan sensizliğe, Derdin de yanan mumum, fitil fitil eriyen...
Bak olmuyor, gitmiyor, geçmiyor ki günlerim. Her zerrem seni ister, her adımım yanını, Bak rahat bırakmıyor, bitmiyor ki kabuslar, Her yeni günü bana, ölüm yaptın yabancı!
.............................ilk hece ölçüsüyle şiir yazışım umarım beğenirsiniz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalan Yabancı Sevdalara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan Yabancı Sevdalara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir Ustaca kaleme alınmış güzel bir duygu seli… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Yorumunuz ve bana olan desteginizden ötürü minnettarım Bana ilham ve motivasyon kaynagisiniz gerçekten Eksik olmayın saygilar teşekkürler ve mutlu yarınlar efendim
Severek paylaştım...
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....