Okuduğunuz şiir 22.11.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
_FON_
Tütün sarısı
ellerinin uzaklıģını ısıttım bir bardak çayla. aynı güneşte kurutulmuş tütünümüz alevde çatırdayan çalılar gibi tutuşur al bir nefes benzeşmelerin ucundan tut dünyanın telaşından kurtul nemli bakışlarını andıran suyun karşı yakasında ev kadar korunaklı gözlerinle çaģır bizim olan ne varsa ve ört evimizin kapısını
düşerim denizde yunuslar alıkoyar intihari bir eylem biçimiyle karaya vururum su huzursuz gün batımı kızıllıģında. dalmışım gitmedim bir yere! mahlasımla ilgili kaygıların var kimileri ümitle ismimin gereğini bekliyor gitmelerimi sana baģışladım.
Şirvan’ı bilir misin bir yanım göçük altında bilincim gidip geliyor tekinsiz oldu bu sıralar dünya her an pimini çekebilir bir deli tedirginim, uzakken başımıza bir hal gelir.
birazdan birinin ıslak harflerinden geçeceģiz belkide kaçacaģız kaçarken, ceketimi atsam bırakır mı peşimizi? kendi dininin korkağı surp kevork kilisesi rahibine rüşvet teklif eder medet umar melek-i tavus’tan kalp kırıģı deģil bu kafa kırıģı.
gitmedim bir yere! tam tutuşurken kavgaya sokaģın köşesinde, bitirmemi bekleyişini gördüm. topla yaralarımı caddelerden hadi gidelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tütün sarısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tütün sarısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyumsamak ne güzel. Duyumsanmak ayrı bir uzam yine hayat penceresinde aynı yöne bakıyorsak. Can-ı gönülden tebrik ediyorum gerek kaleminizi gerekse yerinde ışıldayan gün seçkisine. Ve teşekkürlerimi sunuyorum efendim. Saygılar, selamlar değerli şairim...
Nereden Nasıl yorumlayabilirim diye düşündün kaldım Hayatımızda ne kadar sarı var sarı sarı sarılıyoruz Koptuğumuz kırıldığımız yanımızdan Yine kendimiz sarıyoruz Kendi yaralarımızı Eskiden dedem rahmetli yaralı yerini tütün bas derdi Benim tütünüm yok derdim Burnum kanardı Tütün iç Çare değil derdim ve uzak durdum hep tütün den Sonra kanıma bir şiir işledi bir de tütün Dün bu şiire bakıp günün şiiri demiş çıkmıştım Oysa bir yorum ve beğeni yapamamıştım Aslında dünden kaldı aklıma Dünden bu güne yarına Güneş misali sarıydı duygular tebrik ve takdir yürekten.
birazdan birinin ıslak harflerinden geçeceģiz belkide kaçacaģız kaçarken, ceketimi atsam bırakır mı peşimizi? kendi dininin korkağı surp kevork kilisesi rahibine rüşvet teklif eder medet umar melek-i tavus’tan kalp kırıģı deģil bu kafa kırıģı.
çok güzel bir şiir sayın gidilecek. Özellikle bu kısmı çok beğendim. Saygılar sunuyorum
Değerli kalemi duyarlı yüreği Kutlarım .Evet Şirvan , Soma , daha niceleri bu gösteriyor ki kapitalist sistem güvenli çalışma hayatını yaratmıyor emek sınıfı daha bilinçli ve örgütlü olursa belki biraz daha güvenli ve iyi koşulları yarata bilir .Ama görüyoruz Şirvan olunca yer haber değeri bile taşımıyor. içim parçalanıyor. çok anlamlı şiir /Tebrikler
Eskiden bizim oralarda tutun ile yaraları tedavi ederlerdi. Biz çocuktuk. Yaralara bastirirkardi iyice. Dost, suyun öte yakası derken Yunanistan mi. Herhalde öyledir. Çok güzel bir şiir. İç ferahlatir gibiydi. Dostluk üzerine. Kutlarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.