"Dokuz yaşında bir kız çocuğuydum, tecavüze uğradımda..."
Gözlerim idrar dolu bir bok çukuru, Ağzım kusmuk dolu... Otuz iki dişli bir pitonun içindeyim... Nasıl girdim? Çıkabilir miyim? Uyana bilir miyim, bu kâbustan?...
Uyanıyorum Bir tabuttan çıkan vampir gibi rengim karanlık Kan ter içindeyim ve bok kokuyor ellerim...
Bir kabus görüyorsun, diyorlar; uyandığında geçer... Geçer değil mi?... Geçer mi?... Hiçbir şeyin geçeceği yok ve nefes alamıyorum, boğuluyorum… İçimde durduğum karanlık, nasırlı bir deri gibi sarmış beynimi. Kesip attıkça büyüyor mu, ne? Huzursuzum! Hâla mı cezalıyım?… Hâla mı kâbus görüyorum?...
Her gün aynı acıları yaşıyorum. İçimde bir çığlık tınlamakta,“Ölmek istiyorum!” Susturamıyorum : İntikam birikintilerimi! Kinimi de!... Öfkelerim büyütüyor yüreğimi!
Bir dil kendi çığlıklarına lal olur mu? Oldurdular işte... Anne, baba ve çocukluk adına suskunum… Dilsizim... Sağırım... Sesim yok, haykıramıyorum...
Doğru bir şey değilse bu; nedir, nedir doğru? Hiçbir şey gelmiyor elimden, gitmeliyim buradan. Annem, anneciğim neredesin, bana neden sahip çıkmıyorsun? Görmüyor musun, gitmek istiyorum…
Bir ıssızlığın ortasına hapsolundum, yapayalnızım… Ellerimden tutup yaşamamı isteyen yok! Ne yapmıştım ki, neydi suçum? Suçum neydi bilmiyorum, anlayamıyorum!
Hey!... Işığını kim kapattı güneşimin? Nerede Güneşim? / Güneşim nerede? Rüyalarım, hayallerim neden kapkaranlık? Her yer/ her şey neden karanlık? Nerede aydınlığım? Çocukluğum nerede?/Nerede çocukluğum? Hiçbir şeyin anlamı yok! Yaşamak için hiçbir sebep yok!
Başlıyor işte gene aynı kâbus! Gözlerimi yummamalıyım, uyumamalıyım!... Korkuyorum!...
Susmazsam lal sözcükler konuşacak, anlatacak… Beynimi kaç parçaya ayırabilirsiniz? Hangi lopuna kaç unutkanlık sığdırabilirsiniz? Yaşadıklarımı unutmak yaşayacaklarımdan vaz geçmekten daha zor... Ölmeliyim ben.../ ben ölmeliym.../ ben... ölmek istiyorum!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çocuk istismarları... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çocuk istismarları... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel şiirinizi severek okudum. Duygular zirvede. Paylaşımınız için de sevindim... ....................................................... Saygı ve Selamlar...
Okurken bile nefessiz kaldım. Habrlerde gazetelerde köşe yazılarında hemen hemen her gün her dakika yaşanan insanlık dışı çocuk ıstısmarları çocuk büyük kadın kız erkek çocuğu cinsiyet hiç önemli değil bir ahlaksız toplum yaratıldı ve çoğaltılmaya çalışılıyor. Bütün bu insanlık dışı eylemlere çanak tutmayalım, ahlak dışı davranışları yapanları sonuna kadar cezalandıralım. Onların temiz Toplum içerisinde yeri yoktur. Tebrikler konu iç açıcı değil ama bir gerçektir. yüreğinize kaleminize sağlık.
Masum bir çocuğun gözünden acı gerçeği okudum içim parçalandı nasıl dayansın o küçücük bedenleri Lanet olsun böyle adalete lanet olsun böyle yönetime!!!
ATATÜRK DÜŞMANLARINA ,BAK DİN SİMSARLARI...AKILLARI FİKİRLERİ CİNSELLİKDE....ERKEK ÇOCUKLARI KİMLE EVLENECEK BAKALIM..BEKLEYELİM... şiir için tebrikler hocam
vay arkadaş, adama bir ödül vermedikleri kalmıştı o da oluyor, bir defaya mahsus yapmış olduğu pisliği şimdi her gün yapabilme şansı..
Böylede bi saçmalık yok ya.! Dünyada var olan en temiz en masum varlığı bile kirletmelerine göz yumup bunun adına iyimserlik diyeceksek ben almayayım o zaman ya.. Ben iyimserlik nedir bilmiyorum sanırım..!?
Şiir on numara Kemal Abim, duyarlı o koca yüreğine sağlık.. Eyvallah...
istismar kelimesi tecavüz kelimesinin uyandırdığı duygu uyandırmıyor haliyle zaten gebermiş olan toplumun bir çok parçası kımıldamıyor bile
erkek olmayı pipiden ibaret farzeden bir toplumda zaten dişi ya da dişiye benzer her canlıyı ve cansızı kullanabilir zannı hakim hatta eminler. Ve Toplumun gebermemiş olan diğer kesimlerine bunu kabul ettirmek için kılıf derdinde hepsi. Ne diyelim pipinizden bulun belanızı Allah pipinizden versin derdinizi. amin amin
bakan beyin açıklaması şu yönde: çocuk gelinlerin kocaları zarar görmesin, görsün efendim görsün mümkünse ölsün o adam.
ancak şu detayı da atlamamak lazım politik gündemde bir şeyler tıkandı ve bu tecavüzcü koca yasasıyla kalkan tos duman arasından kafamıza başka çuvallar da geçirilebilr ki acemisi değiliz...!'
Filiz Şahin. tarafından 11/18/2016 3:14:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ortalık magazin haberleri ve evlenme programları ile doldu . Aldatmalar, Boşanmalar ve fuhuş arttı.
Çok ahlâklı ve medeni halk var maşallah.
Tecavüzcüler ve sapıklar ortalıkta cirit atıyor.
Yasallaştı !
Daha çok dindar bi nesil hortladı maşallah
Gözümüzün içine zorla sokmaya çalıştıkları
Bi düzen var .
Yalancıların yalanlara inanan yalancıları var artık!
Ne desek nafile.
...
Millet tv' de dizi izleme rekoru kırıyor. Her kanalda 15 dizi.
Bi bakmışlar yok olan şehirlerin üzerinde yeller esiyor
Bir varmış.
Bir yokmuş
Yok yok maşallah.
Herkesin keyfî yerinde
Yandaşlar ve hayran çok
Çıkar ilişkileri tavan yapmış
Algı yok
Gözlerini kocaman açıp
seyreden seyredene
Savaş tam tamları çalınırken ...
Sular mışıl mışıl akıyordu .
Okumam gereken şiirdi
Allah Türk Milletini faydasız merhametten korusun dâimâ.
Allah Bütün çocukları korusun dâimâ
...
Çok güzel !
Şiirdi
Saygımla
.
YAŞAYANKELİME tarafından 1/24/2017 9:55:45 PM zamanında düzenlenmiştir.