yalnızlık adamı yabancılaştırır anasına, babasına, kardaşına, varsa karısına, çoluk çocuğuna, yaşadığı topluma, dünyaya; yani, tüm ilişkilerini koparır yaşamakla…
Yalnızlık, öyle sıradan bir yalnız kalmak hali ve bazen bundan zevk almak hali değildir; bunlar yalnızlıktan farklı şeylerdir.
O, içini dolduran koca bir boşluktur; o boşluğu dolduran kopukluktur...
Yani, yalnızlık sıkıntılı bir durumdur. istem dışı oluşur... Velhasılı, yalnızlık, terkedilmek, dışlanmak, güvensizlik, umutsuzluk, anlamsızlık, değersizlik, kızgınlık ve depresyon hallerinin toplamıdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIK… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIK… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın güldeki anlamı Kırmızı ve mavi gül, aşkı iki kişiliktir, BEDEN VE NEFS, oh hayat ne güzel Sarı gül solmaktır, HİÇLİK, FENAFİLLAH, OLMAK YADA OLMAMAK, NİRVANA, aşk yokmuş gibi görünür Beyaz gül ebedi diriliştir, RUH, ruh var diyenler yaşadı Siyah gül AŞKTIR, GÖNÜL, aşk var diyenler vuslata erdi
Yalnızlık mı Bir ben var benden içeriyi arayınca yanaktaki ben olarak dışarı çıktım, tebrik eder, esenlikler dilerim.
Yalnız adam savaş melekleri kadar duygusuzdur... Yalnızlığı ne kadar anlatırsan anlat bitmez Ancak siz çok güzel kaleme almışsınız yüreğinize sağlık değerli üstadım SAYGILAR ...
yalnızlık bir tercih midir yoksa mecbur kılındığımız mı? yalanlardan kaçıştır belki de ve inancın derinleştiği bir sunumudur Yaradanın. bulup buluşturduğumuz. görüp görmezden geldiğimiz. ya da kinaye yüklü gölgeler ile kuşatıldığımız... adsızdır insan aslında ve her insan kendi kalabalığında yalnızdır. korkudur belki de yalnızlıkta temel etken olan: insanlardan korkmak, zarar görmekten, yalanlardan uzak durmak adına. ve sorgulanırsınız mütemadiyen. oysaki yanılgılarını fark etmezler. saygılarımla değerli hocam.
"Yalnızım kalabalıkların arasında" diye bir cümle yazmıştım şimdi hatırlamıyorum nerede yazdığımı. Öyledir Can Dost öyledir. İnsanın kendini yalnız hissettiği olur bazen. Bu yaş ilerledikçe daha da sıklaşıyor. Defter var. Defterde bizi sevenler var. Ben varım. Sıkma canını...
Yalniz olmak zor zanaattir vesselam. Unutulmak, bir köşeye atılmak hemde kendini unutmak unutturmaktir. Kendi kendine sitemin diğer adıdır. Üstadım, cok güzel dolu dopdolu harika bir gönül sesi ve gerçeğin kendidisiydi şiir. Gönülden kutluyorum. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar ve sevgiler.
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 10/23/2016 10:26:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kırmızı ve mavi gül, aşkı iki kişiliktir, BEDEN VE NEFS, oh hayat ne güzel
Sarı gül solmaktır, HİÇLİK, FENAFİLLAH, OLMAK YADA OLMAMAK, NİRVANA, aşk yokmuş gibi görünür
Beyaz gül ebedi diriliştir, RUH, ruh var diyenler yaşadı
Siyah gül AŞKTIR, GÖNÜL, aşk var diyenler vuslata erdi
Yalnızlık mı
Bir ben var benden içeriyi arayınca yanaktaki ben olarak dışarı çıktım, tebrik eder, esenlikler dilerim.